Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Praag
Camping Oase - Praag

Camping Oase - Praag

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 04-06-06, 10:22   #21
Vonny
Geblokkeerde account

dan maar meer betalen voor een nette camping, ik inspecteer de camping eerst voor ik de handel erneer zet, is het sanitair niet in orde en maakt de camping een rommelige indruk,trekken we verder, Wij reizen zonder kids.
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-06-06, 10:45   #22
ben_vdl
Nieuw Lid

ben_vdl's avatar

Nationaliteit:
Ik heb een e-mail in het nederlands gestuurd naar camping oase met de vraag hoeveel het nu juist kost voor 2 trekkers met de fiets en een tent. En heb tot mijn verbazing een mail terug gekregen in het nederlands. Had hier wel ergens gelezen dat de eigenaar een beetje nederlands kon ma toch. En ze zeiden dat een plaats van 50m² nie nodig is voor ons, omdat we maar een klein tentje hebben. Dus dan zou het maar 362 kronen zijn per nacht. Super Dus als alles goed verloopt met onze fietsreis zouden we 22juli daar al kunnnen toekomen. Kijk er echt al naar uit. Naar de schone zichten, de natuur, de campings en dan vooral de stad Praag
ben_vdl is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-06-06, 22:03   #23
monikiki
Gast

Camping Oase Praag

Hallo allemaal!

Wie weet welk metrostation het dichts bij de camping Oase in Praag ligt? De site van camping geeft aan dat het een kwartier rijden is en dat je daar auto kan parkeren. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dit veilig?

groetjes
monikiki is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-06-06, 21:09   #24
sonjaw
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Wij hebben vorig jaar op Oase Praha gestaan. Ik geloof dat het dichtstbijzijnde station Chodov heet. Er was daar een bewaakte parkeerplaats die maar 10 Kronen kostte maar die is vrij vroeg al vol, in ieder geval waren wij er te laat voor (het is tenslote vakantie dus we slapen ook lekker uit).Wij reden dan een stukje verder naar de volgende bewaakte parkeerplaats die 30 kronen kostte.
De bewaking was prima want toen we een keer vergaten bij het betreden van het terrein ons kaartje te tonen kwam er direct iemand achter ons aan hollen.
Overigens krijg je op de camping een routebeschrijving naar beide parkeerterreinen. Er is trouwens ook een bushalte vlakbij de camping.Met de bus is dus ook een optie. Wij hebben dat niet gedaan, de auto plus metro beviel prima. Ik geloof dat we ongeveer 25 minuten in de metro zaten en dan in het centrum waren.
Groeten, Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-07-06, 19:15   #25
paul3480
Nieuw Lid

Camping Oase Praha

Prima camping, goed en modern sanitair, goed restaurant, klein winkeltje, mooi zwembad.
paul3480 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-08-06, 08:19   #26
joyce3000
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Zin in Vakantie

Kan bijna niet meer wachten....We gaan donderdag ochtend in alle vroegte richting camping OASE...Ik lees zo veel leuke en goeie dingen , dat het bij mij al kriebelt.
We gaan 14 dagen met 2 kinderen ( 13 en 9 ) dus we zien wel.
Als het weer maar een beetje droog is.
En ik ben erg benieuwd wat de prijzen zijn op de camping als we daar willen eten met z"n 4 tjes. heeft er iemand ervaring.
En het recreatie team STOPT net als wij er zijn ( jammer ) maar niks aan te doen.

Ik wens iedereen een hele fijne zomer toe.

Groetjes Linda
joyce3000 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-08-06, 11:51   #27
sonjaw
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Hoi Linda,
Vorig jaar betaalden wij voor een etentje op deze camping ongeveer 25 euro inclusief drankjes en een ijscoupe toe, wij waren met zijn drieen.
Groeten, Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 21:19   #28
joyce3000
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij zijn terug van Camping OASE

** Wij zijn moe maar voldaan terug uit Tsjechië **
De camping krijgt van ons een 8
Schoon,Netjes, heerlijk gegeten, mooi Koud zwembad. En de eigenaar sprak goed nederlands.

Wij willen volgend jaar weer , maar dan richting Lipnomeer.

Groetjes fam Nieland uit Hoogezand
joyce3000 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-02-07, 15:19   #29
pilotni
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ben der vorig jaar geweest. zeeer nette camping, zeeer schoon, modern, alles met pasjes, goede openbaar vervoer verbindingen.
20 min v praag. geschikt voor mensen die voor rust komen, (camping is dood na 2200 uur) en bezoekers van praag die alleen overnachten.
Met opgroeiende jeugd niet echt een aanrader, dan wellicht alleen als kortstondige praagstop. Dat was het goede deel
Het negatieve deel, de eigenaar is een absolute geldwolf.
prijzen zijn voor Tsjechische begrippen absurd. De onbeschofte houding van de eigenaar staat in geen verhouding tot de ervaringen die we al zeer vele jaren hebben in Tsjechië. Ik kom gemiddeld 6 keer per jaar in Tsjechië waarbij ik voor het grote deel alleen maar zeer gastvrije en
behulpzame mensen tegenkom, vooral als je de moeite doet om Tsjechisch te spreken.Dus als je geld teveel hebt (in verhouding) en bij een zeeeeer nette camping wilt kennismaken met een onbeschofte tjech (een echte uitzonderin) moet je daar wezen.
pilotni is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-07, 17:20   #30
mol
Lid

mol's avatar

schoon !!!!!!

Best Pilotni
ben het deels met je eens , hij is wat aan de dure kant .
In verhouding met andere campings in tsjechie !
Maar ik heb nog nooit zo'n schone camping gezien (in tsjechie)
Als deze !!!!!!!!!!!!

groetjes jullie molletje
mol is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed