|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Forum Freak
|
Antiek- en curiosawinkeltjes, rommelmarkten
Wij krijgen weleens gasten uit Nederland die geïnteresseerd zijn in antiek. Weet iemand van jullie toevallig waar er eventueel een goede antiekwinkel is en of er eventueel ook antiekmarkten zijn in het Reuzengebergte. Omgeving Vrchlabí of Trutnov. Ik heb even gezocht wat hierover geschreven is, nou zie ik dat voor Tsjechië bij de EU zat, er allerlei regels bestonden om antiek mee te mogen nemen over de grens. Gelden deze regels nog steeds of is dat tegenwoordig anders. Ik hoop dat iemand me kan helpen aan deze informatie. Bedankt alvast.
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Re: Antiek-winkels/markten omg. Vrchlabí of Trutnov?
Die in Nachod heb ik gevonden met de
zoekfunctie
, maar misschien is er iemand die er nog meer weet.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
In Nova Paka zit ook een mooie antiekwinkel.
Op de weg van Nova Paka richting Hradec Kralove ligt de plaats Ostromer ( e en r met omgekeerd dakje geschreven) hier ligt in de bocht ook een mooie antiekwinkel. Groetjes Sylvia |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
Hallo Esthetje, ik heb er ook nog een gevonden, ongeveer even ver weg nl. in Hradec Kralove. Kijk eens hier.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Esther, aan de weg 37 van Trutnov naar Jaromer krijg je op een gegeven moment rechts de afslag Dvur Kralove weg 300 op een hoek van die kruising is ook een flinke antiek winkel er stond van de zomer ook erg veel buiten.
We hebben er lekker lopen struinen en gaan er zeker weer eens langs. Het plaatsje heet Kocbere. (voor jullie misschien handiger via de 325,299,300, te nemen, kijk maar even) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Forum Freak
|
Brenda, onwijs bedankt, zo we hebben nu wat adresjes voor onze gasten (en mezelf
) om lekker te struinen inderdaad. Fantastisch bedankt allemaal! ![]() |
|
|
|