![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ahoj!
Dus, bij deze mijn spetterende (?) entree:
Bijna achttien jaar geleden werd er in Praag een kindje geboren, ze was het eerste kleinkind in de familie en ze noemden haar Petra. Toen ze drie was verhuisden haar ouders, samen met haar en haar zusje naar het regenachtige Nederland. Nu, jaren later woon ik nog steeds in Almere, Tsjechie bezoek ik zo eens per jaar. Ik kwam op dit forum door iemand op Hyves, en ik hoop dat het me aan zal blijven spreken. Groetjes, Petra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Hoi Petra,
Welkom op het forum, misschien leuk voor jou om te lezen de topic "mooie verhalen". In ieder geval heel veel plezier hier, en in Tsjechie zo gauw je weer gaat.
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Hallo Petra,
Welkom op dit forum. Je zult je er beslist thuis voelen en veel over jouw prachtige land kunnen lezen. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
CZ Moderator
|
Welkom op het forum Petra, hopelijk zal je wat aan het forum hebben en is die iemand van Hyves nog ergens goed voor geweest
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust in een topic, of stuur een bericht naar een moderator. Maar neem allereerst rustig de tijd, pak een drankje en lees eens wat (on)zinnige discussies ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
welkom petra,
jij kan ons misschien leuke dingen over tsjechie vertellen. veel plezer op het forum en veel plezier als je weer in tsjechie bent.
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Ahoj! (dit kindje werd 18 jaar geleden net niet in Praag geboren:P)
Leuk! Eindelijk weer iemand van mijn leeftijd .Veel plezier op dit forum! En misschien ook tot op Hyves ![]() |
|
|
|