het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 27-05-07, 20:15   #1
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Wij stellen ons even voor

Eindelijk na bijna 3,5 jaar (het CZ forum lezen) kunnen wij ons nu voorstellen,daar dit niet eerder mogelijk was, omdat ik niet aan de verwachtingen van de gestelde wettelijke eisen om mijn vriendin hier in holland te huisvesten voldeed.:snik: tja ik heb geen wereldbaan
Maar sinds 1 mei 2007 is het hier feest .
Wij zijn Richard en Kacenka uit Rotterdam en hebben de afgelopen jaren hier heel veel informatie kunnen vinden ,waar we echt wat aan hadden . het Tsjechisch Forum is TOP !!
Een klein beetje achtergrond info van ons :
Wij hebben elkaar in 2003 via een chatprogramma gevonden .
Omdat Kacenka toen nog nooit over de grens op vakantie geweest was, had ik de stoute schoenen aangetrokken en haar uitgenodigd om een weekje naar holland te komen en voordat wij het wisten waren we beide verliefd en wilden we altijd samen zijn.
Tsjechie was met mijn lichamelijke beperkingen geen optie dus koos Kacenka voor holland
Wij vormen nu met 5 katten en een tsjechies hondje een fijn gezinnetje maar onze toekomstdroom is toch Tsjechie.
Risak & Kaca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-05-07, 20:24   #2
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Hoi Risak en Kaca,

Ik weet niet of welkom nog echt gepast is, als jullie hier al zo lang meelezen, maar toch. Welkom
Wat ontsettend leuk zo'n verhaaltje, over 'n ontmoeting die misschien anders loopt dan jullie van tevoren gedacht hadden.
Ik denk dat het voor velen 'n feestdag was, 1 mei.
Fijn dat jullie nu zelf ook eens wat kunnen plaatsen hier en niet alleen maar meelezen.
Oud 27-05-07, 20:45   #3
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Welkom op het forum, we hoeven niet meer uit te leggen hoe alles werkt en hoeveel info er hier te vinden is.
Oud 27-05-07, 21:08   #4
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Richard en Kacenka een warm welkom op het door jullie al zo bekende forum!!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-05-07, 00:25   #5
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Freddy2005 schreef:
Bericht bekijken
Welkom op het forum, we hoeven niet meer uit te leggen hoe alles werkt en hoeveel info er hier te vinden is.
ja dat is waar Freddie2005 , maar er zit een groot verschil als je hier bent als gast of als lid.ik zie nu veel meer optie`s die ik als gast niet had . maar ik zal het wel leren (hoop ik). maar jullie allemaal bedankt voor het welkomswoord
Oud 28-05-07, 09:50   #6
VIP Lid

RoJo's avatar

Nationaliteit:
Hallo Richard en Kacenka, jullie hadden echt niet zo lang hoeven wachten met aanmelden hoor. Welkom dus en we hopen dat jullie ook mooie en nuttige informatie voor ons hebben.
Oud 28-05-07, 10:29   #7
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Bedankt Rojo ,wij waren een beetje voorzichtig met forums omdat je nooit weet wie het leest en bang dat mijn vriendin teruggestuurd werd natuurlijk. maar dat is nu allemaal historie gelukkig!!!!!
Oud 28-05-07, 12:44   #8
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Jemig wat een spaning en sensatie. Nou ik ben blij dat jullie je nu durven te vertonen, van harte welkom en veel plezier met lezen en nu ook schrijven
Oud 28-05-07, 12:57   #9
Lid

Risak & Kaca's avatar

Nationaliteit:
Bedankt Esthertje , leuk om te horen van iemand die op een plek is waar wij nu graag willen zijn ,groetjes en veel succes met jullie pension !!

Citaat:
jolanda berben schreef:
Hoi Risak en Kaca,

Ik weet niet of welkom nog echt gepast is, als jullie hier al zo lang meelezen, maar toch. Welkom
Wat ontsettend leuk zo'n verhaaltje, over 'n ontmoeting die misschien anders loopt dan jullie van tevoren gedacht hadden.
Ik denk dat het voor velen 'n feestdag was, 1 mei.
Fijn dat jullie nu zelf ook eens wat kunnen plaatsen hier en niet alleen maar meelezen.
Ja bedankt Jolanda , ik had net zoals jullie nooit gedacht dat Tsjechië zo mooi is en zie zelf gaan jullie nu ook 2 x per jaar terwijl je zei dat je nooit meer dan 2 x naar 1 land op vakantie zou gaan.
tsjechie is eigenlijk een verslaving

Citaat:
Corrie schreef:
Richard en Kacenka een warm welkom op het door jullie al zo bekende forum!!
Bedankt Corrie , na al dat bladeren in dit forum en dat we ons eindelijk lid kunnen maken en dan deze welkom woorden.
ja dat maakt ons toch gelukkig Diky
Oud 28-05-07, 15:09   #10
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
hoi Risak en Kaca,
ik wens jullie veel plezier samen waardan ook op de wereld en ook veel plezier op dit forum.

Onderwerp-opties

Berichtregels