![]() |
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn twee jaar geleden even op de camping geweest om te kijken of het iets voor ons was. De plekken die op dat moment beschikbaar waren zagen wij niet zitten, maar het leek ons wel een leuke camping. Uiteindelijk zijn we op Euro-Air-Camp terecht gekomen en hebben het daar anderhalve week prima naar ons zin gehad.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
|
camping Vejsplachy in Vrchlabi
We willen deze zomer naar Vejsplachy in Vrchlabi.
Wie kent deze camping en/of heeft wat informatie. Iets te doen voor kinderen (6 t/m 18 jaar), leuk meer om in te zwemmen? Groetjes Jacqueline ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
Ben er vorige zomer wezen kijken en voor komende zomer hebben wij er een plek gereserveerd.
http://www.vejsplachy.cz/nl/index.html Er is een meertje waarin je kunt zwemmen. De plaatsen zijn niet afgebakend. De lengte van je stroomkabel bepaalt waar je zoal kunt gaan staan. Je hebt dus volop de ruimte daar. Het is een CZ camping, maar ik weet niet of er een animatieteam is en of er veel te doen is voorkleinere kinderen. Het sanitair is ruim voldoende grt Feertje |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Forum Freak
|
Er is geen animatieteam, wel een bar waar 's avond wel wat geluid vandaan komt maar als je even gaat vragen of de muziek wat zachter kan is dat geen enkel probleem.
Wij zijn er al een paar keer geweest en daar heb ik hier al eerder over geschreven. Wel zijn wij alleen maar in het voorseizoen geweest, dus hoe het in de zomer is weet ik niet. Wat ik wel vervelend vind aan die camping zijn de buurtbewoners die op de camping hun hond uit komen laten, is verboden maar ze deden het toch. Verder (vind ik) een prima camping!! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Volwaardig Lid
|
vejsplachy..
Verleden jaar stonden wij op een camping voorbij Vrchlabi. We kwamen regelmatig langs de camping, deze was toen bijna leeg. (Maar dat waren de meeste campings in die regio toen)
Er heeft de hele campingperiode een circus aan 1 kant van het meer gestaan. Er wordt verteld dat ze nu nieuw sanitair hebben. Wij gaan er waarschijnlijk dit jaar de eerste week van onze vakantie naar toe. En hopen dat dat circus er in ieder geval niet is. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Forum Freak
|
Wij hebben al vaker op deze camping gestaan, zo ook vorig jaar, toen wij er ongeveer een week stonden vertrok het circus.
Wij hebben er toen met een groep gestaan van de KNNV, heb je ons toen nog gezien? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
VIP Lid
|
Wij zijn dus dit jaar op die camping geweest van 25 juli t/m 13 aug.
receptie spreekt duits en engels en is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ze hebben ook voldoende informatie over de omgeving. sanitair is helemaal nieuw en ongekend schoon, heb ik nog niet meegemaakt in CZ. Geen afgebakende plaatsen, je hebt volop de ruimte. Stroom was gewoon 16 ampere. Voldoende mogelijkheden om onder de bomen te staan. Bij de camping is ook een Bistro - bar. Die zit van 6 tot 11 uur helemaal vol met tsjechen, vooral op vrijdag. Wij zaten er 50 meter vandaan, maar hebben geen overlast ondervonden. Om 11 uur was het helemaal rustig en zo goed als leeg. Meer dan ijs en bier hebben wij daar niet gehaald, dus geen oordeel over de (kleine) keuken daar. Water in het meertje (1,5-2 meter diep) was niet koud. Er zaten wel een hoop vissen in. 200 meter van de camping zit een heel goed italiaans restaurant (naam = Delta). Je mocht een kampvuurtje stoken op de camping en dat werd ook veelvuldig gedaan. Hout kon je kopen voor een hele schapelijke prijs (100 kronen voor een flinke zak met houtblokken) bij het tankstation in de buurt. Veel nederlandse gezinnen met kinderen in de leeftijd 5/6-15/17. Geen echt animatieteam. vrchlabi is een leuke stad met voldoende winkels en supermarkten (Plus - Penny - Lidl). Wij gaan er volgend jaar weer heen, zoals het er nu naar uit ziet. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Volwaardig Lid
|
ook wij stonden er
wij stonden op die camping van 3 juli tot 9 juli.
er waren toen maar weinig andere nederlanders, dus weinig vertier voor de kids (15-18) toch hebben we er een paar heerlijke dagen gehad, het weer niet meegerekend. toiletgebouw goed - schoon. restaurantje- geen gebruik van gemaakt - de jeugd zat hier wel elke avond. rustige camping zwemwater - goed al met al een goede camping. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
sanitair
Feertje, je schreef dat het sanitair vernieuwd is. Zijn er nu deuren voor de douches? Kun je je in het douchehokje aankleden en je kleding kwijt onder het douchen?
|
|
|
|