|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Pinautomaten in Praag?
Hallo.
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Henk en staat bekend onder de inlognaam Zitterd, oftewel Sittard, een plaats in Limburg. Dit jaar ga ik voor de eerste keer naar tsjechie, in Juni. Ik kom dan aan op zaterdagmorgen en wel met de trein op het station Holesovice. Mijn vraag is of er op het station, of direct in de omgeving pinautomaten zijn met het maestro logo. Of kan ik toch beter uit voorhand Tsjechische kronen kopen bij het GWK alhier. Met dank alvast voor informatie. Henk |
|
|
|
|
|
#2 |
|
CZ Moderator
|
Er is op Holesovice zeker een pinautomaat aanwezig, die onder meer Maestro kaarten accepteert. Verder zijn er in de stad op iedere hoek pinautomaten, net als in Nederland. Denk er wel aan dat in de kleinere winkels niet overal gepind kan worden. Ook zal er per opname ongeveer €1,90 extra van Uw rekening worden gehaald als transactiekosten.
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Bedank voor de snelle reactie.
Als ik terugkom zal mijn reisverslag vermeld worden op mijn site: http://www.zitterdonline.nl Groet Henk |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Graag gedaan! Als je wilt, mag je ook op dit forum een -verkort? - verslag neerzetten, hoor... Altijd leuk voor andere Tsjechiëgangers om te lezen.
![]()
|
|
|
#6 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Kies de Tab Najdi nejbližší en klik op vervolgens Bankomaty. Zie hier 't resultaat voor Holešovice |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Moderator
|
.
Citaat: