![]() |
|
|
#31 |
|
Forum Freak
|
Om nog even de (gezonde) jaloezie op te roepen
heb ik vanmiddag heerlijk 3 uurtjes lopen struinen tussen al die kraampjes. Het was geweldig, er waren zeker 2x zoveel kramen als vorig jaar. Ik heb een prachtige koperen ring gekocht, een leren armbandje en een ketting met een moldaviet-steen, ik had er nog nooit van gehoord, maar nu weet ik er alles van. Hij is echt prachtig. http://www.thecrystalspirit.com/TCSR...14aEIGMOL.html zie het plaatje beneden aan de site, maar dan heb ik een ruwe versie, dus niet gepolijst. Dan heb ik nog veel meer gezien, maar ja je kan moeilijk blijven kopen he, dus hebben we ons aan een kop koffie met heerlijke honingtaart gezet en zijn toen maar naar huis gegaan, anders had ik moeten blijven kopen en dan had Ab dronken geworden en nou ja jullie kennen het allemaal wel, misschien de volgende keer. Lukas was er vandaag helaas niet bij, die was op familiebezoek het weekend, helaas konden wij niet mee vanwege de jaarmarkt... oh nee we hadden gasten tot zaterdag Eh nog even over de foto's, wij haden idd geen camera bij ons, die weegt 3 ton en is van postuur maat rugzak, dus niet handig, maar Jan van janenlies heeft wel een paar fotootjes gemaakt volgens mij, ik zal eens peilen of hij die van de week (hij heeft nog steeds geen internet in Bernartice) even hierbij wil gooien. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
VIP Lid
|
indrukwekkend wat moldaviet teweeg kan brengen volgens de info
Hilde |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lid
|
Week- en jaarmarkten Reuzengebergte
Wij waren in Jicin op zaterdag naar een weekmarkt, heel leuk.
Ben al sinds zomer 2006 op zoek naar andere plaatsen in de streek waar nog weekmarkten zijn. ![]() Heb tot nu toe Valy en Radhost. Heeft iemand nog tips? Liberec? ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Volwaardig Lid
|
Kijk, zoiets mis ik nou ook als we in Tsjechië zijn (omgeving Trutnov)
Is de markt in Jicin alleen 's ochtends of de hele dag? |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Afgelopen zomervakantie was er in Kohoutov ook een week/jaarmarkt.Dat was in augustus.Kijk maar eens op onze website:www.vakantie-tsjechie.com en dan onder de button:NIEUWS. Daar kun je een verslagje lezen + enkele foto's. Groetjes, Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Lid
|
Citaat:
en de winkels gaan ook om 12.00 uur dicht. daarom vroeg opstaan is de moeite waard. Citaat:
de markt in Kohoutov is dat een jaarmarkt of is die elke week? Ik zoek een markt die elke week is maakt niet uit welke dag. Wij gaan van 07.07-22.07.07 heb begrepen dat in deze tijd geen jaarmarkten of dergelijke zijn. Groetjes Binie |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Die markt in Kohoutov is maar 1 dag.Trouwens in Hostinne is er in het 1e weekend van augustus ook altijd feest met veel kraampjes, kermis en een geweldig mooi vuurwerk op de zaterdagavond om 12 uur.(Kijk ook op onze site voor meer info/foto's)
En verder zijn er in Vrchlabi en Trutnov nog de bierfeestdagen natuurlijk. Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lid
|
Hoi Gerrit,
Bdankt voor de tips. Van de bierfeestdagen in Vrachlabi heb ik aal gehoord, helaas zijn wij dan niet in Tsjechie. ![]() Wij zoeken markten etc. van 07.07-22.07.07 ![]() Voor tips in deze tijd ben ik heel dankbaar. ![]() Binie ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volwaardig Lid
|
Zaterdag 19 mei: jaarmarkt in Jilemnice
19 mei morgen dus is er een gezellige jaarmarkt in jilemnice. veel kraampjes en van alles wat te doen
dus komt allen Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 18-05-07 om 16:31. Reden: Datum was onjuist; aangepast (ook de onderwerptitel). |
|
|
|