![]() |
|
|
#31 |
|
Moderator
|
Ik heb je vraag aan het bestaande topic toegevoegd, Maartje. Lees ze!
![]() |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
hoi allemaal,
deze camping lijkt mij heel leuk, dus ik denk dat we dit jaar hier maar eens heen gaan. als er nog iemand is die meer info enz heeft over de camping wij houden ons van harte aan bevolen. Moet je op deze camping ook reserveren? Wij gaan met onze jongste zoon van 14 jaar week 30 31 32 naar Tsjechie, misschien treffen we medeforummers. grz Katootje ![]() |
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Forum Freak
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben er jaren gekampeerd en nooit gerezerveerd
Ga je met de caravan of de tent? Sector c is voor caravans,daar stonden wij altijd,maar lees heel dit topic ff door en dan weet je een heleboel zijn er dan nog vragen vuur ze dan maar af ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties, ik heb de reacties allemaal nog ff gelezen over camping Osika, komt voor ons heel posief over, heb ook al ff op de site van de camping gekeken maar kon niet goed uit de tariefen wijs worden omdat de site in Tsjechisch is, maar dat zien we dan wel weer. We gaan met een caravannetje en zijn met zn 3en.Dus luxe enzo boeit ons niet zo, onze instelling is doe maar gewoon.Belangrijk is dat er leeftijd genoten voor onze zoon zijn, en dat het sanitair redelijk schoon is.Lijkt me voor onze zoon ook een leuke camping.En we gaan natuurlijk ook de omgeving bekijken, dus natuur en cultuur grz en tot ziens Katootje Plan niet komt toch anders ![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Volwaardig Lid
|
camping osika
Ik ben met mn ouders en zusje er in 2004 geweest, 2005 zijn mn ouders er geweest met mn zusje en vriendin er van 2006 toevallig niet toen hebben we een huisje gehuurd in tsjechie , maar dit jaar gaan we week 31 32 weer naar camping Osika , Het is mooie nette camping met nette sanitair . We gaan weer voor een vakantie met mooi weer
en gezelligheid |
|
|
|