|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: Camping Sedmihorky
heel toevallig hebben we gisteren met een paar kennissen afgesproken dat we naar deze camping zullen gaan er is een meer bij en meer weet ik niet mijn ouders zijn hier vorig jaar geweest en vonden het een goede camping.wij zullen hier eind julie heengaan
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Ik ben er vorig jaar zomer geweest. een goede camping, met hele vriendelijke en oprechte mensen die er werken. Verschillende typen vakantiehuisjes te huren, niets vooraf betalen, gewoon aankomen, plaatsje uitzoeken (vrienden van ons waren met de vouwwagen) daarna een ker terugkomen aan de balie en zeggen waar je staat! redelijk mooie omgeving (Liberec is een aanrader) turnov is op steenworp afstand . In het dorpje zelf is niets te doen, maar op de camping is het goed toeven bij het restaurant of een van de stuben.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
Geen dank, liever cash...
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Hallo Jacqueline
Zoals ik nu lees ben je dus deze zomer naar camping Sedmihorky geweest. Kun je mij vertellen of het je goed is bevallen, aangezien wij een bungalow op deze camping willen huren voor 2005. Wij hebben ook kinderen van 15 en 16 jaar bij ons. Ook voor hun wat activiteiten? Graag hoor ik van je ervaringen. Margreet |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Ben twee jaar geleden op deze camping wezen kijken ,vond hem toen erg vol en erg druk Was op dat moment warm Het zou dus kunnen dat er mensen uit de omgeving waren
|
|
|
|