![]() |
|
|
#11 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
T-mobile Twist kaart halen. Gewoon zoals je die ook voor bellen en smsen koopt. Je hebt een telefoon nodig die GPRS, EDGE of 3G aan kan, GPRS is wel erg sloom. EDGE is bijna overal wel. 3G heet in Tsjechie 4G (Andere frequentie, maar is ook gewoon UMTS) De meeste telefoons kunnen dit aan, uitgaande dat je afgelopen jaar wel een nieuwe gehaald hebt. Dan dmv bluetooth of een datakabel verbinding met je laptop maken.
Allemaal best simpel, ik had alles al. Heb alleen bij T-mobile aangegeven dat ik wil internetten, dan krijg je een Web&Walk cdrom, gratis, installeer dit en je kan internetten. Voordeel van de Twist versie is, dat je 850 kronen opwaardeert, vervolgens verbinding maakt, en je een hele maand onbeperkt kan internetten. Vervolgens als je nog een maand wil waardeer je weer op, maar het kan ook als je pas weer na een half jaar komt. Je zit dus nergens aan vast, ideaal. Ik zit nu in Brno en heb gewoon via mn Nokia UMTS, voor 831 kronen, heb namelijk abbonement, toen ik op internet over ging, was de eerste maand nog gratis ook. Ik zeg mn abbo over 2 maanden op en klaar. Dan zit mn half jaar er weer op, kwam goedkoper uit dan Twist, vanwege het bellen en smsen erbij. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Sprak Erik een half jaar later.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
En de vraagsteller is al sinds 21 december niet meer hier geweest
![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
krijg alleen wel een twisted mind als ik het probeer te snappen wat hij schrijft.
Maar het kan natuurlijk ook aan het tijdstip liggen ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Ja, bijvoorbeeld van T-Mobile.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
T-mobile twist staat idd voor prepayed.
Voor 3 weken ideaal. De simkaart moet je los kopen, weet zo niet wat hij kost, meestal een paar honderd kronen en vervolgens heb je ook al wat tegoed. Je kijkt hoe hoog dat tegoed is, verhoogd het bedrag tot je 850 kronen hebt en zodra je voor het eerst inlogd, schrijft T-mobile de 850 kronen af en kan je een maand internetten. Geef wel aan dat je het voor internet wilt, als je de simkaart aanschaft. Je krijgt er dan een cd-rommetje bij 'Web&Walk' Dit is software voor de pc, om in te loggen. Staat er na die maand weer meer dan 850 kronen op de kaart en je logt weer in, dan loopt het gewoon door. Log je niet meer in, of heb je minder tegoed, dan werkt hij niet meer. Je kan de kaart ook gewoon nog voor bellen en smsen gebruiken. Of je steekt de simkaart in een modem die je in je pc steekt, of je doet het via je telefoon, als deze ervoor geschikt is. Het enige is, als je flink aant surfen en downen bent, ben je meestal niet bereikbaar op je telefoon. Dus een apart simkaartje in een modem of oude telefoon is opzich wel relaxed. Link naar T-mobile (in het Engels) |
|
|
|