![]() |
|
|
#21 |
|
Super Lid
|
ik heb ook alleen maar vriendelijke mensen meegemaakt, misschien wel 1/2 chagerijnigen maar die hadden denk hun dag niet.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Weet je wat ik nou zo jammer vind, er zijn hier al diverse discussies over geweest en iedereen schijnt er anders over te denken. Ik vind het jammer dat er van mede-forumleden dan weer gezegd wordt dat ze vriendelijkheid terugkrijgen na vriendelijk te zijn, dit is gewoon niet altijd waar. Ook vriendelijkheid levert niet altijd vriendelijkheid terug op. Dat is een feit. Dit wordt altijd weer zo'n gooi en smijt-topic, jammer :traan: .
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum Freak
|
Je hebt gelijk Esther,ik vind Tsjechië een heerlijk land om naar toe te gaan en overal is er wel eens een hobbeltje, die neem je voor lief, en dat is in Tsjechië dus niet anders!!
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
VIP Lid
|
Gelukkig zijn we allemaal mensen.
Met hun eigen aardigheden. Maar dus ook met hun wisselende humeur. Wie altijd een goed humeur heeft en dit uitstraalt draag ik voor als mysterie gast een forummeeting. En dan graag een groot verslag hoe het hem/haar lukt. Hilde |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Zouden er echt mensen die echt altijd een goed humeur hebben. Of zijn er alleen maar mensen die alleen maar doen alsof ze een goed humeur hebben? Je kan toch niet altijd een goed humeur hebben?
![]() |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik zou ook willen dat het zo zou werken, dat mensen ons zo behandelen zoals wij hun behandelen, maar helaas werkt het zo niet. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
Meestal proberen we maar om te blijven lachen.
Als we zo`n donderwolkjedonderwolk.jpgtegenkomen kunnen we het meestal niet laten juist overdreven vriendelijk te bedanken voor de service. Ook in nederland. Hilde |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
Dat komt me bekend voor, alleen worden ze dan meestal nog chagerijniger |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik voel me idd toch weer enigszins aangesproken, terwijl ik écht aardig doe en mensen met respect behandel, net zoals ik in Nederland doe (natuurlijk hebben we het over algemeenheden, niet al mijn ervaringen zijn negatief. daarnaast is er gelukkig voldoende compensatie in andere vorm). |
|
|
|
|