|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Aannemer/klusjesman gezocht omg. Trutnov
Hi,
Ik ben geheel nieuw op deze site maar omdat ik sinds twee weken in het bezit ben van een leuk cq prachtig huis op 2 km afstand van Trutnov ben ik mij nu aan het orienteren. Het huis dat ik heb gekocht ligt aan de rand van Trutnov aan een meertje, het huis is prachtig maar omdat het al 5 jaar leeg heeft gestaan onderhevig aan invloeden van buitenaf. Bovendien is het huis zonder badkamer niet echt van deze tijd. Daarom ben ik op zoek naar een aannemer in deze omgeving. Ook een klusjesman die her en der wat werk wil verrichten zou helemaal goed uitkomen. Weet iemand in deze omgeving een persoon die mij verder kan helpen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Bram Zoo, welkom op de site. Rechtsboven aan is een
zoekfunctie
te gebruiken voor het forum. Zoek op aannemer of bouwbedrijf. Uit de zoekresultaten kan je al wat info ophalen.
Moet je ook aan de buitenzijde dingen verbouwen? Nieuwe ramen, isoleren van de muren met nieuwe stuc laag etc. Dan moet er wellicht ook een bouwvergunning aangevraagd worden bij de betreffende gemeente. Ook hier wordt gecontroleerd. Is het alleen de badkamer en verdere inrichtingszaken, dan is er verder geen vergunning nodig. Met namen van een aannemer of klusjesman kunnen wij je wellicht helpen. Ik stuur je een Prive mail. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Aannemer
Hallo,
Wij zijn ook in bezit van een mooi huis vlak bij Trutnov, wij hebben alle verbouw werkzaamheden laten uitvoeren door een aannemer vlak bij Trutnov. Deze aannemer is zeer betrouwbaar en betaalbaar. Wanneer je meer wilt weten, stuur dan maar een PM, dan kan ik je alle gegevens geven. Groetjes Edward |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Bram Zoo,
Wij kunnen je ook helpen. Wij hebben vanaf 1999 een huis in Tsjechië, niet ver van Trutnov. Dit huis gaan we verkopen, omdat we 1,5 jr. geleden een 150 jaar oude boerderij gekocht hebben in Borovnice, ook in die omgeving. Deze stond al 15 jaar leeg. Het huis wordt nu helemaal verbouwd en is bijna klaar. We verwachten vóór de zomer te kunnen verhuizen. Er zat nog een koeiestal in, die nu slaapkamer en badkamer moet worden. Zodra de boerderij klaar is, willen we het grootste deel van het jaar in Tsjechië gaan wonen en daar onze kennis en ervaring inzetten voor anderen. We hebben een hele goede aannemer. Je bent altijd welkom om te komen kijken naar het resultaat. Vanaf hemelvaart t/m pinksteren zijn we in Tsjechië. Voor nadere informatie zie www.meijrinkprojecten.com. De foto's van de boerderij staan er nog niet op, de website is nog niet helemaal af, maar wil je meer weten, stuur dan een email naar annet@meijrinkprojecten.com. Groetjes, Annet |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
wij doen al zo'n jaar zaken met www.inob.cz prima en betrouwbaar bedrijf.
schappelijke prijzen en goede service. contactpersoon is josef adamec. hij spreekt engels. inob heeft van onze badkamer en stal een plaatje gemaakt. ron |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Gezocht: bouwbedrijf/aannemer omg. Vrchlabi
Wij zijn op zoek naar een betrouwbaar bouwbedrijf / aannemer in de omgeving van Vrchlabi, reuzengebergte omdat we daar een huis willen laten bouwen....
Via de zoekfunctie van het forum heb ik al wat informatie gevonden maar misschien dat iemand nog een goede tip voor me heeft?? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
In de buurt van Vrchlabi is wat vaag. Wij zitten ook in de buurt van Vrchlabi en kennen er in de buurt wel wat mensen. Of wij de juiste mensen kennen ligt er dus aan waar je precies iets wilt laten bouwen en of wij daar in de buurt zitten.
Als je dus aan kunt geven waar jullie precies een huis willen laten bouwen, kunnen we misschien iets doorspreken. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben ons huis ook vlak bij Vrchlabi laten bouwen, Voor info over de aannemer kun je terecht op onze site, op de pagina Het Huis en dan helemaal onderaan.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Voor wat aannemers betreft, ga nooit met een, in tsjechie wonende, Nederlander of Belg in zee!! Vragen vaak de hoofdprijs, en ze weten vaak niet wanneer een huis casco, dus zonder stucwerk, opgeleverd moet worden. Casco bouwen dus, en na 1 winter pas afbouwen!!!
Krimp en uitzet, van de basiselementen/muren! Ik weet wel iemand, maar die woont een beetje ver weg. Hradec Kralove. Is ook architect. En hij spreekt geen vloeiend Engels of Duits. Kan via mijn jednatel, ( woont in Turnov ) wel geregeld worden. Carlo. Ik ben mij er van bewust dat het, via elke "aanbeveling", ook fout kan gaan!!!..... Dat is een mooie zin om vandaag, of morgen, in je agenda/dagboek te schrijven! ..Succes!... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
In Strazne ( bij Vrchlabi) zit de fa Petski die naast een erg gezellig hotel ook een aannemersbedrijf hebben waarmee wij heel goede ervaringen hebben. Hun prijzen zijn redelijk en afspraken met hun worden 100% nagekomen. Althans dat is onze ervaring.
Tja, Char, zie hier een uitzondering op een door jouw gestelde regel: Petski is een NL bedrijf in CZ..... |
|
|
|