het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-05-07, 17:40   #511
Forum Freak

Ik weet niet hoe dat zit, de prijs is in ieder geval niet bekend gemaakt. Liep Blazeks contract toevallig af? En of ze nieuwe spelers gaan contracteren, dat weet ik niet.

Nee, Sparta gaat geen nieuw stadion bouwen, volgens mijn bronnen niet en ik heb toch wel een website (World Stadiums) die over het algemeen zeer betrouwbaar is. Maar ik durf niks uit te sluiten.

Misschien bedoelde je oma dat Slavia een nieuw stadion bouwt, dat wordt namelijk 2008 opgeleverd en heet 'Stadion Eden'. 21000 zitplaatsen.

Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-05-07, 17:43   #512
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
slavia stadion

nee dat is het niet daar zij ze ook iets over dat het met bohemians word gedeeld ofzo en niet alleen van slavia zal zijn ze zij dat er een nieuw stadion voor sparta zal komen en volgens mij zij ze dat het op dat open veld word gewbouwd met 23000 plaatsen ofzo maar nou snap ik niet waarom ze als ze al een sation ( slavia) hebben van 19000 dat ze een nieuw stadion gaan bouwen met maar 2000 plekken meer wel raar maarja er is toch weinig belangstelling
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-05-07, 17:48   #513
Forum Freak

Laat ik het zo zeggen, ik weet van niks. Er vliegen natuurlijk bij een club als Sparta veel geruchten rond, maar ik kan nergens iets over vinden. Wie weet is het ooit ter sprake gekomen, maar als het echt gebouwd zou worden zou er toch meer bekend over moeten zijn?

En maar 2500 plaatsen meer, dat is niet bepaald veel. Maar...de Toyota Arena bestaat wel al sinds 1953, dus een nieuw stadion zou niet onlogisch zijn.
Oud 07-05-07, 17:57   #514
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Volg die sites van de CMFS (voetbalbond) en Sparta en je komt meer te weten. Vanuit het kamp van de spartaanse harde kern is er veel kritiek en ongenoegen over een nieuw stadion. Het zal wel gebouwd gaan worden, maar hoogstwaarschijnlijk niet op Letná.
Het zou de nieuwe thuishaven moeten worden van zowel Sparta als van de nationale ploeg.
Maar wat moet je met een stadion met 25.000 zitplaatsen als er gemiddeld 6 of 7 duizend toeschouwers komen naar wedstrijden van Sparta?

En over het nieuwe spectaculaire stadion van slavia... is het nu NOG niet af? Dream on slavie gehehe
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-05-07, 15:41   #515
Forum Freak

Mogelijke einde carrière Smicer
Het is nog onzeker of Vladimir Smicer volgend seizoen op de velden te bewonderen is. De Tsjech heeft nog altijd geen duidelijkheid over zijn toekomst bij Bordeaux, waar hij over een aflopend contract beschikt.

Tegenover Eurosport verklaart de middenvelder, die eerder al voor Liverpool speelde, volgend seizoen te willen spelen. "Sinds mijn rentree, wil ik laten zien dat ik iets aan het team kan toevoegen," aldus Smicer.

De 33-jarige international heeft geen interesse in een nieuw seizoen op de bank. "Nog een seizoen blijven maar niet spelen gaat heel moeilijk worden. Maar de keuze is aan de club, niet aan mij. Ik wil graag blijven, maar als dat niet kan zoek ik naar een andere club, of beëindig ik mijn carrière."

Voetbal Primeur
Oud 08-05-07, 15:48   #516
Forum Freak

Nu het 'grote' Nederlandse de Tsjechen niet meer tegenkomt, komt het <19 elftal de Tsjechen wel tegen. In Oostenrijk word in de zomer het EK gehouden en de Tsjechen kunnen zich daarvoor plaatsen, maar dan zal men wel eerste moeten worden op het minitoernooi gehouden in Engeland. Behalve de Tsjechen en de Nederland, zullen ook de Engelsen en de Russen meestrijden om één plaats op dat EK. Het lijkt dus een zware opgave te worden om plaatsing af te dwingen, voor elke ploeg in deze groep.

Het minitoernooi wordt gehouden van 15 tot en met 20 mei.

UEFA.com

http://www.uefa.com/competitions/und...id=519090.html
Oud 08-05-07, 15:53   #517
Forum Freak

Zaterdag wordt er geloot voor het EK Futsal in Porto, later dit jaar.

De pot-indeling is als volgt.

Pot 1: Spanje en Portugal
Pot 2: Italië en Oekraïne
Pot 3: Tsjechië, Rusland, Servië en Roemenië.

De acht teams worden in 2 groepen ingedeeld. De indeling daarvan is als volgt: 1 team pot 1 + 1 team pot 2 + 2 teams pot 3.

De twee ploegen die in hun groep het hoogst eindigen gaan door naar de halve finale.

A - Nr. 1 groep A - Nr. 2 groep B
B - Nr. 2 Groep A - Nr. 1 Groep B

Winnaar A - Winnaar B

UEFA.com

http://www.uefa.com/competitions/fut...id=533486.html

Laatst aangepast door Lukas15; 08-05-07 om 15:54.
Reden: Bronvermelding vergeten
Oud 08-05-07, 16:48   #518
Forum Freak

Milan Baros heeft toch een schorsing gekregen voor zijn controversiële gebaar richting M'Bia. De Tsjech ging voor de Afrikaanse (wat is de juiste benaming?) verdediger staan en kneep zijn neus dicht. Ook waaide hij met zijn hand, zogenaamd om de slechte geur weg te zwaaien (of dat inderdaad zo bedoelt was, is niet bekend).

De Ligue France Premier oordeelde dat Baros' reactie niet racistisch was, maar strafte de spits van Lyon desondanks toch. Hij moet drie wedstrijden toekijken.

Baros ontkent in alle toonaarden racistisch te zijn, want zo zegt hij: "Mijn beste voetbalvriend was gekleurd. Ik heb meerdere malen mijn kamer gedeeld met gekleurde medespelers. Als men mij als racist zou aanmerken, zou mijn leven totaal veranderen."

Sporting Life

http://www.sportinglife.com/football...&TEAMHD=france
Oud 08-05-07, 16:59   #519
Forum Freak

Jan Sebek heeft naar eigen zeggen een contract getekend bij Chelsea. De "nieuwe Cech" trainde in januari mee met de Londenaren en heeft zo'n indruk achtergelaten dat Chelsea hem een contract heeft voorgeschoteld. Sebek zegt dat hij volgend seizoen naar Stamford Bridge overstapt. Hij beseft dat het niet makkelijk wordt.

Tribal Football

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=38261
Oud 08-05-07, 17:22   #520
Forum Freak

Tomas Galasek is voor één wedstrijd geschorst na de rode kaart die hij kreeg tegen Schalke 04. Hij zal daarom niet kunnen aantreden tegen HSV, de ploeg van onder andere Rafael van der Vaart en David Jarolim.

De Tsjech, die werd geschorst vanwege "onsportief gedrag", kan op 19 mei weer meespelen tegen Hannover.

FC Nürnberg
http://www.fcn.de/index.php?id=13985
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels