![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ik kan je Tsjechisch leren
Hallo,
ik zoek een leraar van het Nederlands. Ik kan je Tsjechisch leren. Ik leef in Woerden, zo in Utrech, Gouda, Woedren. Libor (libore@volny.cz) ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
|
hallo Libor,
zoek je een gecertificeerde leraar nederlands ? of gewoon nederlanders die jou de taal willen bijbrengen en van jou tsjechisch willen leren ? wij hebben al (eigenlijk pas) 2 jaar tsjechische les gehad, dus de basis zit er een beetje in. maar het verwatert heel snel als we er wekelijks niets mee doen. wij wonen maar 21 km van Woerden vandaan, of : jij woont 21 km bij ons vandaan ... grtz marcel ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
ja, ik zoek gewoon nederlanders, best tsjechisch in ruil voor nederlands. Ik heb tijd gewoonlijk achter 17 uur. Ik heb gezien op de map, dat Nieuwkoop is niet ver van Woerden, maar er is een "zee" intussen. Ik heb fiets, zo ik kan komen, of we kan ontmoeten ergens anders. Ik vind it is beter door de mail comuniceren: het is libore@volny.cz, mijn nederlandse telefoon is: ******. Tot ziens Libor Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 05-05-07 om 14:38. Reden: Geen telefoonnummers op het forum plaatsen svp. |
|
|
|