![]() |
|
|
#31 |
|
Legende
|
bron : The Prague Post
http://www.praguepost.com/articles/2...-to-prague.php praag is van plan om door de gehele stad gratis WIFI aan te gaan bieden. het eerste punt wordt op 20 januari operationeel. het betreft het caf Vyehrad. de "verborgen" kosten voor de gebruikers ??? 30 seconden reclame aanzien per uur. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Kleine periode verder, en Bijlsma heeft al heel wat afgeroamd op ander mans netwerken.
Vooral in het centrum, of in de woonwijken in de buitenwijken van praag, hebben veel mensen wifi aangelegt, met totaal geen beveiling. Sommige delen van praag hebben al idd gratis wifi, maar je merkt heel erg dat daar goed gebruik van wordt gemaakt, met name in de avonden. Weinig tot geen snelheid dan.. Bijlsma zelf heeft thuis een UPC kabel internet connectie (woon in praag 5, waar gratis wifi is, maar s'avonds heb je er niks aan). Dit loopt naar een 4 ports switch/router, die het weer verdeelt tussen enkele kabels & een wifi router, beveiligt en al. Maar, zou je nou ooit in Praag 5 komen, en toevallig in de buurt van onze panellac komen, en het netwerk "Cipera" vinden, en een key nodig hebben, gebruik dan deze: DieterBijlsm4" Cau, Dieter |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Is surfen via een andersmans draadloos netwerk in Tsjechi eigenlijk strafbaar? In Nederland mag dat toch niet meer?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Pivonist
|
Jongens en meisjes, is het mij simpel uit te leggen wat wifi is? Ik bel regelmatig met iemand in Spanje via skype, dat is gratis, is wifi ook zoiets?
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Forum Freak
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
Kan het nog simpeler Lukas, hier snapt Macek nog niets van.
![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Forum Freak
|
Eigenlijk is het gewoon draadloos internet... (Is dit stukje nou echt zo moeilijk?
) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pivonist
|
Nee bedankt, ik heb hem. Als ik het goed begrijp moet ik straks in Tebho ook draadloos internetten?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Pivonist
|
Ik kan de site niet meer vinden over draadloos internetten in CZ, wie bied hulp aan?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Super Lid
|
|
|