het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 31-03-07, 16:12   #1
Lid

Popmart's avatar

Nationaliteit:
Ik zal me even voorstellen

Hoi,
Ik ben Peter, 22 jaar, en afkomstig uit het altijd gezellige Heerlen, Limburg.

In 2005 ben ik met 5 vrienden voor de eerste keer naar Praag geweest. Echt bijzonder veel hebben we niet gedaan, behalve veel uitgaan, pivo drinken en Praag ontdekken. Helaas was er geen animo om de omgeving rond Praag te bezichtigen, dus dit is er helaas niet van gekomen.

Vorig jaar ben ik met 3 vrienden wederom een paar dagen na Praag gegaan, en ik voelde me er gelijk weer thuis. Ik weet niet precies waarom, maar Praag heeft echt een enorme aantrekkingskracht tot me. Tijdens die vakantie zijn we vaker buiten de toeristische gebieden in Praag geweest, en ik vond het een stuk leuker om tussen de locals te eten en uit te gaan. Helaas ben ik maar een paar dagen in Praag geweest, want tijdens de vakantie stonden Bratislava en Siofok (bij het Balatonmeer in Hongarije) ook in de planning.

En je raad het al, komende zomer ga ik wederom naar Tsjechië. Volgens de planning komen we vanuit Krakow (Polen) ergens in de eerste week in Praag aan. Na een dag of 3 zullen we de reis voortzetten naar Doksy en verblijven we op de camping Billy Kamen. Ik had al gezien dat er veel geschreven is over deze camping.

Aangezien ik dit jaar maar met één vriend op vakantie ga, is het nu makkelijk om wat meer van het Tsjechië te zien. Dus dit jaar wordt het feestgeweld gecombineerd met een flinke dosis Tsjechische cultuur! En ik je kan jullie verzekeren, ik heb er zin in!
Popmart is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-03-07, 20:33   #2
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Peter, ik wen je heel veel plezier, maar als ik je verslag zp lees zal dat wel lukken!!!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-03-07, 20:42   #3
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Welkom op het forum Peter,
veel plezier hier en in Tsjechie.
Oud 31-03-07, 22:20   #4
VIP Lid

Opletten he Peter,heel voorzichtig zijn het is een verslaving,je weet niet waar je aan begint je wil er iedere keer weer langer en meer naartoe geniet van je vakantie en het mooie land en laat ons horen hoe het was we genieten graag mee
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-04-07, 09:32   #5
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
peter, veel plezier op het forum en ook in tsjechie

Onderwerp-opties

Berichtregels