![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Even voorstellen....
Ik ben Natascha, 35, woon samen met John, Betsy(Duitse Dog), Pelle(Jack Russell), Janzen(Rode je-weet-wel-kater), de goudvis en twee kippen (die dan wel buiten!). Dit alles doe ik in Wilnis. Ik werk part-time met mensen met een verminderd snapvermogen.
Twee jaar geleden zijn wij voor het eerst op vakantie geweest naar Tsjechie en we vonden het geweldig! Vorige jaar dachten we dat we kamperen misschien wel leuk vonden, maar niet dus! Plus dat we de honden niet mee konden nemen.....en dan hebben wij dus geen vakantie! Dus dit jaar al vroeg een huisje geboekt in Tsjechie.....en we zijn de dagen aan het afstrepen...!! Vorige keer zijn we redelijk 'blind' naar Tjeschie vertrokken en dat ging allemaal prima, echt een ontdekkingstocht! Maar om nu een klein beetje te weten waar we zullen belanden......me maar geregistreed op het Tsjechië forum.... ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
hoi Natascha, veel plezier op het forum en natuurlijk ook in tsjechie![]()
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
welkom Natascha,
waarom kunnen kamperen en de honden niet samen gaan? Hilde |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Dat kan ook wel....en hebben we ook wel gedaan, maar we hadden maar een hele kleine carvan en daarbij voor ons het belangerijkste; bijna overal moeten de honden aangelijnt op de camping!
En dan hebben onze honden geen vakantie! En je kunt niet even weg...je moet altijd de honden meenemen. Dus even naar de supermarkt, dan moeten de honden mee en daar in de auto wachten. Dat vinden wij niet ideaal. En bij warm weer niet eens een optie! Wij vakantie; de honden ook! Dus nu een huisje met heel groot stuk afgezette grond, ik durf te wedden dat ze een top vakantie hebben! (En wij ook!) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Helemaal duidelijk.
Wij kamperen met een grote caravan, met voortent en zijn met minimaal 4 personen. Dan is er wat makkelijker wat te regelen. Hele fijne vakantie, Hilde |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Wat een `kanjer`!!!!!
Letterlijk en figuurlijk. Als kind stond de dog altijd op mijn verlanglijstje Als ik ooit op een landgoed kom te wonen....... We blijven dromen. Hoewel ik heel tevreden ben met ons duo DSC04411k honden tevreden.jpg Hilde |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
En op deze foto is ze nog behoorlijk mager, dat was afgelopen mei, toen woonde ze net een maandje bij ons. Ze komt uit het asiel.
En doggen zijn idd echte kanjers!! Ben er zelf mee opgegroeid en dan hebben ze voor altijd je hart veroverd! Maar je hoeft geen landgoed te hebben hoor om een dog in huis te nemen hoor!! Alleen een goeie bank! ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
Onze Noa (de blonde) komt ook uit het asiel.
Beetje ADHD heeft ze eraan overgehouden, maar super knuffelig. Ze gaan weer mee naar Tsjechie en dan lekker wandelen en plonzend rennen door een beekje en dan worden wij ook gelijk opgefrist als ze zich liefdevol naast ons uitschudden. Hilde |
|
|
|