![]() |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
En al zijn ze er wel bij aangesloten, nog schiet je er niets mee op als dit nodig is (uit eigen ervaring).
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Welke reisorganisatie dan Sas... in Tsjechië dan hé, of ben je weer verdwaald naar het zuiden
![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Was
Tsjechoreizen
, maar die is bij de SGR zie ik. Nou ja, help ook niet.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Forum Freak
|
Lieve Sas de SGR is héél wat anders dan de ANVR
Je hebt de klok gehoord, maar de klepel is op je hoofd gevallen. Nee wie weet er een reisorganisatie die accommodaties verhuurd in Tsjechië en aangesloten is bij de ANVR, volgens mij niet dus, daar gaat het om. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Je lacht me uit :snik:
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Forum Freak
|
Ik zou niet durven, ik lach je toe Sas, altijd!
![]() |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Forum Freak
|
Ja Jolan, en ik heb ff zitten googlen en kijk nou; ik viel van me stoel, dat had ik niet verwacht. http://www.anvr.travel/leden_bestemm...i%EB&Zoek=Zoek
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
gelukkig hebben wij alles vergoed gekregen , ook de telefoontjes, de brieven, het bezoek aan het kantoor ( toen nog in gouda )
Voor de rest zijn alle kosten door hun gedragen. Wel hebben we het dwingende verzoek opgedragen gekregen om na de financiele afwikkeling de zaak stil te houden. maar dat is al weer 7 jaar geleden. Wij hadden toen ook foto's gemaakt van de situatie waarop zeer duidelijk te zien was. Dus.neem altijd je kamera mee en maak van alles wat je zlef niet correct vindt een foto. Advocaten en rechters zijn daar zeer gevoelig voor , zeker als het zeer duidelijk is. |
|
|
|