![]() |
|
|
#71 |
|
Super Lid
|
![]() |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Moderator
|
En dan heeft Plank de keuken nog niet gezien waar de muizen op je bord schijten.
![]() |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Volwaardig Lid
|
He Plank,
De discotheek heet: Dance-city en zit op het hoekje aan het begin van de winkelstraat in Vrchlabi....De coctailbar heet Zakopane Pes en zit halverwege achter hotel Gernsdorff..... Die bowlingbaan bedoelde ik niet, aan het begin zit er nog een in het gebouw links om het hoekje bij de bank en dat heet Victoryclub. En idd in dat restaurant moet je niet eten, want buiten dat het niet zo lekker is en schoon, wordt je er belazerd waar je bijstaat. Wij gaan daar in ieder geval nooit meer eten. Dan liever naar Arnultovice.....zie andere topic. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Volwaardig Lid
|
wintersportplaats
Maar Vrchlabi is toch niet ECHT zo'n wintersportplaats als Spindleruv en Harrachov, waar alleen skiërs zijn, die met elkaar uitgaan en zo?
Of proef je in Vrchlabi ook de après-ski sfeer wel? |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
De cafe's zijn in het weekend 24 uur per dag open. In het oude gedeelte bij het voetbalveld zit ook nog een leuke grote disco, hier moet je wel even een taxi naar toe pakken. Ik ben even de naam kwijt, als ik het weer weet zal ik het hier vermelden. Vrchlabi is wel leuk maar voor de echte wintersport apre-ski moet je toch in Spindl zijn. In vrchlabi heb je natuurlijk ook veel locals en daar kom je niet zo makkelijk mee in contact. Zijn wel aardige mensen als je ze hebt leren kennen.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Volwaardig Lid
|
Die dance city club is op zich wel leuk ja, dichtbij het ijshockey stadion.. op de hoek bij t centrum inderdaad.
Vroeger kwam ik daar bijna iedere avond, kon je mooi naar Extreme Sports channel kijken (snowboarders/skiers e.d. die flink stunten). Jaar geleden ofzo ook nog keer geweest, je kan er ook 'spelletjes' spelen, aan de achterkant van de bar. Leuke tent, maar echt super druk heb ik het maar 1x gezien.. Verder kun je denk ik beter qua uitgaan naar Spinderluv-Mlyn gaan. Daar zijn meerdere discotheken. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Actief Lid
|
Zakopanej pes wel een leuke tent, maar als je daar wil zitten, moet je er vroeg bij wezen. 15 minuten met de auto(taxi) en je bent in spindel. daar kan je leuker op stap. Dolska is erg veranderd de laatste tijd, en ziet er naar mijn mening erg mooi uit. Silver natuurlijk meer een apres ski sfeer
![]() rick heuvel bedoel je Dr MAX??? die is er al lang niet meer, failliet volgens mij ...??? |
|
|
|