![]() |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Camp Bitov
Heeft iemand ervaring met de camping in Bitov?
Ik heb al wel hun site gevonden en een videootje bij het topic over Polen. Maar het lijkt daarop erg druk. Zijn ze in 2002 ook overstroomd geweest? Soms staat er dat je moet reserveren, andere keren weer niet, wie heeft hier ervaring mee. Wij gaan eigenlijk altijd op de bonnefooi en tot nu toe is dat geen probleem geweest. Maar ja als het zo'n drukke camping is, komen we er moeilijk tussen met onze 3 tenten. groetjes Saskia www.camp-bitov.cz Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 25-02-08 om 09:26. Reden: Website van de camping toegevoegd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Camping in Bitov
hey ,
ik ben vorig jaar wezen kijken bij camping bitov. mensen vertelden dat de camping goed was, maar toen ik aankwam zag ik een slechte camping. en was niks geen schaduw en er was ook niks te doen,gewoon een leeg groot veldje dus. ik hoop je goed te hebben geinformeerd over camping bitov. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Saskia,
Ik ben vorigjaar met 3 andere gezinnen op camp Bitov geweest we hebben er 2 weken gestaan dat zegt op zich eigelijk al genoeg. De sanitair laat zich te wensen maar word elke dag schoongemaakt alleen de Tsjechen zijn niet zo netjes, verder was het water groen van de alg dit kwam door dat er te weinig water was gevallen en dit veroorzaakte met de stroming wat alg maar we hebben wel gezwommen (surfschoentjes aandoen)verder heb je net buiten de camping als je richting het water op loopt een klein poortje die een beetje naar boven loopt een klein restaurantje waar je heerlijk kunt eten ook op de camping heb je een piza hut ook prima, het is er goed vertoefen alleen een min punt de Tsjechen lusten nogal veel bier waardoor het s'avonds nog wel eens remoerig willen zijn. Wij hadden wel gereserveert maar ik denk dat je zo ook wel kan gaan en anders bel je de eigenaar die spreekt goed duits. Mocht je nog iets willen weten geen me dan je e-mail adres dan stuur ik je mijn tel.nr De drukte op de camping valt wel mee. Groetjes cor |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Bedankt voor je reactie Softy, heb je nog antwoord op mijn vraag over de douchegordijnen/deuren? Ik heb nooit van open en bloot gehouden, heb ik het figuur niet voor.
Ik dacht trouwens dat er ook een nieuw toiletgebouw was? Dat stond op hun website. Als de zomer zo blijft als nu, zullen we geen last hebben van dat er weinig schaduw is, ik hoop alleen dat er niet weer overstromingen komen, zoals twee jaar terug, wat een regen hier vandaag. groeten Saskia |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi,
Ja, er zijn deuren voor de douches. En het is inderdaad een "nieuw" toiletgebouw, maar de tsjechen zijn niet zo proper, dus de dames moeten nogal poetsen om het bij te houden. Het is er net dweilen met de kraan open. Trouwens, er zijn ook deuren voor de toiletten. .Kijk eens op mijn site: http://members.chello.nl/~c_vanboxtel/ Fijne vakantie, groetjes, Softy |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Legende
|
Dit is alvast de site van de camping met de prijslijst van 2005: camp Bitov
Citaat:
|