het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-06-04, 18:51   #1
Volwaardig Lid

Camp Bitov

Heeft iemand ervaring met de camping in Bitov?
Ik heb al wel hun site gevonden en een videootje bij het topic over Polen. Maar het lijkt daarop erg druk. Zijn ze in 2002 ook overstroomd geweest? Soms staat er dat je moet reserveren, andere keren weer niet, wie heeft hier ervaring mee. Wij gaan eigenlijk altijd op de bonnefooi en tot nu toe is dat geen probleem geweest. Maar ja als het zo'n drukke camping is, komen we er moeilijk tussen met onze 3 tenten.
groetjes Saskia

www.camp-bitov.cz

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 25-02-08 om 09:26.
Reden: Website van de camping toegevoegd.
saskia.v.h is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-04, 17:12   #2
Volwaardig Lid

Miss CZ's avatar

Nationaliteit:
Re: Camping in Bitov

hey ,
ik ben vorig jaar wezen kijken bij camping bitov.
mensen vertelden dat de camping goed was,
maar toen ik aankwam zag ik een slechte camping.
en was niks geen schaduw en er was ook niks te doen,gewoon een leeg groot veldje dus.
ik hoop je goed te hebben geinformeerd over camping bitov.
Miss CZ is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-06-04, 21:53   #3
Volwaardig Lid

Miss CZ's avatar

Nationaliteit:

tja wij waren er geweest en we vonden het niks .
misschien dat jullie het leuk vinden..
groetjes uit oldenzaal
Miss CZ is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-07-04, 19:48   #4
Volwaardig Lid

Weet jij of ze in Bitov douchegordijnen of deurtjes hebben in de douches?
Oud 03-07-04, 18:48   #5
Nieuw Lid

Hoi Saskia,

Ik ben vorigjaar met 3 andere gezinnen op camp Bitov geweest we hebben er 2 weken gestaan dat zegt op zich eigelijk al genoeg. De sanitair laat zich te wensen maar word elke dag schoongemaakt alleen de Tsjechen zijn niet zo netjes, verder was het water groen van de alg dit kwam door dat er te weinig water was gevallen en dit veroorzaakte met de stroming wat alg maar we hebben wel gezwommen (surfschoentjes aandoen)verder heb je net buiten de camping als je richting het water op loopt een klein poortje die een beetje naar boven loopt een klein restaurantje waar je heerlijk kunt eten ook op de camping heb je een piza hut ook prima, het is er goed vertoefen alleen een min punt de Tsjechen lusten nogal veel bier waardoor het s'avonds nog wel eens remoerig willen zijn.
Wij hadden wel gereserveert maar ik denk dat je zo ook wel kan gaan en anders bel je de eigenaar die spreekt goed duits. Mocht je nog iets willen weten geen me dan je e-mail adres dan stuur ik je mijn tel.nr
De drukte op de camping valt wel mee.

Groetjes cor
softy is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-07-04, 22:53   #6
Volwaardig Lid

Bedankt voor je reactie Softy, heb je nog antwoord op mijn vraag over de douchegordijnen/deuren? Ik heb nooit van open en bloot gehouden, heb ik het figuur niet voor.
Ik dacht trouwens dat er ook een nieuw toiletgebouw was? Dat stond op hun website.
Als de zomer zo blijft als nu, zullen we geen last hebben van dat er weinig schaduw is, ik hoop alleen dat er niet weer overstromingen komen, zoals twee jaar terug, wat een regen hier vandaag.
groeten Saskia
Oud 11-07-04, 10:10   #7
Nieuw Lid

Hoi,

Ja, er zijn deuren voor de douches.
En het is inderdaad een "nieuw" toiletgebouw, maar de tsjechen zijn niet zo proper, dus de dames moeten nogal poetsen om het bij te houden. Het is er net dweilen met de kraan open. Trouwens, er zijn ook deuren voor de toiletten. .
Kijk eens op mijn site: http://members.chello.nl/~c_vanboxtel/

Fijne vakantie, groetjes, Softy
softy is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-07-04, 18:06   #8
Volwaardig Lid

Bedankt Softy. We rijden er morgen naar toe en zullen het met eigen ogen gaan aanschouwen. Leuke foto's bedankt voor het mee mogen kijken.
groetjes saskia
Oud 11-01-06, 16:06   #9
Nieuw Lid

FamHobbelink's avatar

Nationaliteit:
de laatste reactie op deze camping is uit 2004 kan iemand wat recentelijks over deze camping vertellen bv. is hij geschikt voor jonge en oudere kinderen, sanitair en dat soort dingen
FamHobbelink is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-06, 16:46   #10
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Dit is alvast de site van de camping met de prijslijst van 2005: camp Bitov

Citaat:
Camp Bitov ligt in Moravië (het armste gebied van Tsjechië). De camping ligt in een ongeveer 100 meter diep dal aan een redelijk groot meertje, waarin alleen gezwommen en gevist mag worden (denk aan een visvergunning!!! BOETE).
In juli, toen wij er waren, stonden er vrij veel Nederlanders. Men heeft gereserveerde plaatsen en vrije plaatsen. Langs de rand van de camping stonden diverse horecagelegenheden zoals pizza, ijs, restaurant en shops.
Het sanitaire gedeelte kon ons inziens wat beter. Er waren voldoende toiletten, maar de douches waren volstrekt onvoldoende. Drie douches voor de heren en drie voor de dames + muntjes die precies 4 minuten werkten, dus tempo, tempo.
Ook waren er twee vrije douches, dus zonder muntjes, maar daarvan kon de deur niet op slot en..... altijd bezet.
Maar voor € 11 per dag mochten we niet klagen. De omgeving is prachtig en het weer was geweldig.

Tip voor mensen die Tsjechië willen bezoeken: hou rekening met ontzettend slechte wegen in dat land. Het koste ons twee lekke banden. Voor de rest is het er nog redelijk goedkoop, vooral het uit eten gaan en de benzine. Ook wat de taal betreft, viel ons op dat het met Engels en Duits bijna altijd wel lukt.
Deze beoordeling komt van campingreview en is van dit jaar (2006).
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels