|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ahoj
Hallo allemaal,
Ik heb me sinds enkele dagen ook aangemeld bij het forum, en ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld Voor degenen die het willen weten: Ik ben Anne, 22 jaar en pas sinds enkele maanden 'betrokken' bij Tsjechië. Ik ben er enkele maanden geleden geweest, zoals ook in mijn profiel-info te lezen is, en heb er sinds toen eigenlijk een vriend. Mensen in mijn omgeving 'lachen' me enigszins uit, maar ik denk maar zo: als je het wil, is alles mogelijk Ben erg nieuwsgierig, naar alles in/van Tsjechië. Taal, cultuur, gewoontes, mensen etc. en ik heb al ontdekt hier veel te kunnen vinden en leren. Ben er korte tijd geleden weer geweest, en sindsdien heb ik niet alleen heimwee naar mijn vriend, maar ook naar het land. Mooi, vriendelijke mensen, in 1 woord geweldig! Ik hoop er nog vaak te komen, zo ook hier op dit forum! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
welkom op het forum, Anne.
merkwaardig dat mensen je uitlachen, maar het zal vast jaloezie zijn...
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Hoi Anne,
Heel erg welkom op het forum, je zal hier inderdaad veel kunnen lezen over Tsjechie, veel plezier daarmee. En die mensen, laat ze maar lekker lachen.Geluk kun je overal vinden, zeker in Tsjechie, dus ik zou zeggen, ga er voor Meissie ![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Anne welkom op het forum.Veel leesplezier toegewenst en veel
geluk met je liefde voor Tsjechie en je vriend. Fijne dag verder,Groetjes Cees Fijneman Oosterhout
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
anne welkom op het forum, veel plezier gewenst
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hoi Anne,
Welkom op het forum, fijn dat je zo gelukkig bent in de liefde. Laat ze maar lachen, wie het laatst lacht.... . Je zult je zowel op het forum als in Tsjechie vast prima vermaken. Heel veel geluk!Brenda |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
|
Ach, uitlachen? Veel mensen begrijpen het niet, denken aan Siberië als je het over Tsjechië hebt. Aan kou, het oosten en armoede. Onwetendheid.
Volg je gevoel, ga ervoor. En uiteindelijk lach jij de rest uit.
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Hoi Anne, welkom en ga er voor!! Niets mooier dan de liefde, daar moet je voor gaan!
En laat mensen maar lachen, jij weet beter!!
|
|
|
#10 |
|
Pivonist
|
Welkom Anne, en veel plezier op het forum. Je vindt er allerlei informatie en als je iets weten wil dan zien we het wel, na sledanhou.
|
|