![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Online cursus Tsjechisch?
Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw en wil me even voostellen Ik ben Jessica woon in Amstelveen. Ik ben nog nooit in Tsjechie geweest, maar dit jaar gaat het er van komen. Wij gaan dit jaar naar Tsjechie (Brody ) nou weet ik alleen dat het een klein dorpje is waar niet veel te doen is. maar dat maakt niets uit ben heel erg benieuwd naar de Cultuur en omgeving...... kan iemand mij vertellen of er misschien ook een online cursus is om wat Tsjechiesche woordtjes te leren het lijkt mij namelijk wel leuk om evt wat te kunnen zeggen in het Tsjechiesch....... of wat gewoontes van de mensen daar. alvast bedankt....... ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Forum Freak
|
Hoi Jes,
Welkom op het forum. Een online cursus? www.byki.com, Tsjechische versie (dan leer je het uit het Engels). Of probeer de cursus op dit forum eens ![]() Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Hallo Jes,
Welkom op het forum, je zal hier vast heel veel informatie kunnen vinden waar je iets aan hebt wat betrefd de voorbereiding op je vakantie. En als je het niet vinden kan, vragen staat vrij. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
welkom jes,
volgens mij is het Tsjechiës nooit te leren ,maar wij gaan voor het 6e jaar en dan gaan er wel wat woorden ter herkenning komen als je ze leest.
ik hoop je een fijne vakantie toe in cz. dobry den(goeiendag) anniwil ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Even snel Tsjechisch leren is er niet bij. Maar dat betekent niet dat je niet kunt genieten van het land. Spreek Tsjechen wel eerst aan in het Engels. Ze zijn niet zo gecharmeerd van Duitsers en zijn veel toeschietelijker als ze direct weten dat je geen Duitser bent. Veel plezier deze zomer.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
cursus tsjechiesch
Waar staat die cursus dan op dit forum .Heb byki al gedownload leuk ,een hoop dingen wist ik al
,Joep |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Stom he dat ik niet eerder op deze topic gekeken heb
maar heb inmiddels de cursus ook uitgeprint heb nog 2 maandjes en dan gaan we weer naar Tsjechie dus moet wel lukken om wat..... te kunnen leren mijn vriend vind het ook wel leuk geloof ik die was al bezig toen ik nog aan het printen was Na Shledanou |
|
|
|