|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#101 |
|
Forum Freak
|
Ja, nou moet je niet allemaal van die moeilijke vragen gaan stellen...
Ik heb de tsjechische taal ergens toegevoegd, volgens mij via configuratiescherm en dan toetsenbord, maar nu zie ik het even niet meer. En welk lijstje met nummers bedoel je ? Of moet ík nou heel die topic opnieuw doorlezen ![]() Ondertussen zijn we verder gegaan in de topic dakjes invoegen misschien kan een moderator deze 2 topics samenvoegen, anders wordt het zo'n zooitje... Bericht 21-03-07 om 19:30 aangepast door Esthertje. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Forum Freak
|
Dat heb ik ook al, probeer eens je toetsenbord anders in te stellen (staat wel ergens in dit topic beschreven).
![]() |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Forum Freak
|
Gerrit, in de topic heb ik ook weer wat gevonden
http://www.tsjechie.net/board/f26/to...ch+toetsenbord |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Forum Freak
|
Configuratiescherm, datum, tijd taal en land instellingen, landinstellingen en dan talen, details. Probeer dat eerst maar eens
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Forum Freak
|
Gerrit, kijk eens op deze website. Daar wordt met behulp van plaatjes uitgelegd hoe je het een en ander kunt instellen.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Forum Freak
|
Ja Jeanne dat was het, als we jou toch niet hadden
![]() |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Nieuw Lid
|
Inderdaad handige website, zelfs een plaatje met welke toets waar zit.
Jaren geleden had ik ook nog doorzichtige stickers die je op je toetsen kon plakken zodat je beide mogelijkheden kon zien. Weet iemand of dit soort stickertjes nog te krijgen zijn? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Forum Freak
|
Ik was hartstikke aan het zoeken ..
Maar ik dacht trouwens dat ik het zonder software-cd had gedaan en bij mij staan de y en de z omgekeerd als ik het toetsenbord op Cs heb staan. Weet jij hoe ik dat nu nog kan wijzigen ? |
|
|
|