|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Nieuw hier
Hallo allen, ik ben met googelen dit forum ontdekt. Wij hebben besloten om deze zomer naar Tsjechie te gaan, en ons lijkt Cheb wel leuk. Maar waar begin je bij het zoeken naar een accomodatie? Ik ben helemaal net zo van boeken bij een reisbureau, juist het zelf zoeken zie ik als voorpret. Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten bij het boeken van iets? We gaan met onze 2ling van 10 jaar en onze zoon van 16... best lastig om het hun alle 3 naar de zin te maken. Wij zijn al blij als we vanuit ons verblijf leuke dagtrips kunnen maken, maar de kids zitten niet te wachten op elke dag een ander kasteel of het biermuseum
Het liefst zoeken we iets waar onze kids kunnen zwemmen, het zijn echte waterratten, en niet al te ver van Cheb vandaan. Nou heb ik gehoord dat sommige campings ook huisjes verhuren, liefst met eigen sanitair. Waar o waar begin ik met zoeken, kunnen jullie me op weg helpen? Greetz, Silly ps, heb ik me niet eens voorgesteld, mijn naam is Silly, 41 jaar en heb 4 kids. Hiervan gaan er deze zomer maar 3 van mee, onze oudste gaat met vriend naar Kos. Buiten onze kids proberen we onze 2 jeweetwelkaters enige vorm van manieren bij te leren, al ben ik er nu achter dat ik het personeel ben. Wij hopen vele tips te mogen lezen zodat wij een geweldige vakantie in Tsjechie gaan beleven... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Welkom op het forum Silly, heb je dit topic reeds doorgelezen ? camping niet ver in Tsjechië Cheb .
Gebruik steeds de "Zoeken" functie en lees eerst een en ander door, vraag dan wat je nog niet gevonden hebt. Veel lees- en kijkgenot in de fotogalerij.
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Hoi Silly,
Welkom op het forum, ikzelf ben nog nooit bij cheb op vakantie geweest dus daar kan ik je weinig over vertellen,maar er zijn er vast velen hier die je kunnen helpen met eventuele vragen.En zoals Freddy al zei, met de zoekfunctie kom je 'n heel eind.Veel leesplezier.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
hallo silly
ik ben ook nog nooit in cheb geweest maar andere wel. nog veel plezier op het forum en natuurlijk in tsjechie. ![]()
|
|