het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 08-03-07, 16:39   #291
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Autosalon Genève 2007

Vandaag is het 77° autosalon in Geneve opengesteld voor het grote publiek.Hier de foto's van Skoda op het salon in Geneve, met de première van de nieuwe Fabia.

Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-03-07, 09:00   #292
Volwaardig Lid

SpongeBob's avatar

Nationaliteit:
Prachtige auto. Ik heb gisteren toevallig de nieuwe brochures in huis gekregen van de Roomster en de nieuwe Octavia. Maar deze Fabia mag er ook zijn.

Het is alleen zo jammer dat de prijzen van nieuwe Skoda's hier in Nederland zo snel omhoog gaan.
De Roomster van onze keuze, de 1.9 TDi 77KW PD DPF Comfort, kost al €27.325,00 standaarduitvoering. Dan heb je nog geen daikrailing. Die komt er nog overheen á €250,- En zo zijn er nog veel meer opties die er nog overheen komen, dus je zit al gauw op €30.000,-

Even terug in de tijd: dat is Fl 66.000,-
Voor een Skoda.

Kijk, dan zijn de prijzen van de Dacia Logan toch een stuk aantrekkelijker. En het is Renault, alleen dan uit Roemenië.
SpongeBob is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-03-07, 09:19   #293
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
De Roomster is - zeker als je er allerlei extraatjes bij wilt - erg duur.
De Dacia Logan MCW is dan inderdaad wel een héél aantrekkelijk alternatief. Als je die helemaal aankleedt, heb je een zeer ruime zevenzitter, voorzien van alle comfort, voor nog geen 18000 Euro.
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-03-07, 20:50   #294
Volwaardig Lid

BeauNica's avatar

Nationaliteit:
Maar mamamia, heb je gezien hoe dat ding eruit ziet??? Nee, al kreeg ik em gratis . Al moet ik zeggen dat die Dacia Logan Steppe er wel weer geinig uitziet. Maar volgens mij is dit een Skoda topic dusse... ik houdt m'n mond verder .
BeauNica is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-03-07, 07:20   #295
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
bron : Prague Daily Monitor

http://www.praguemonitor.com/en/37/czech_business/2428/

ook Skoda zet de toekomst qua aanbod werknemers somber in.
de tsjechische auto-industrie gaat ten onder aan zijn eigen succes. met straks ook Hyundai die 500 technisch man zoekt, is de krapte dit jaar een feit. Skoda gaat al zachtjes te denken om zijn (goede en duur opgeleide mensen) personeel meer geld of bonussen te geven als ze maar blijven en niet naar de conculega's overstappen.

hier een kijkje in de gaarkeuken van Skoda :

skoda.jpg
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-03-07, 16:51   #296
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
N. ter Haak schreef:
Bericht bekijken
Škoda, dat is toch Tsjechisch voor jammer, schade? Zou wel eens willen weten waarom men indertijd gekozen heeft voor die naam...
Hebben ze in Italië ook gedaan, daar had men een pizzabakker die auto,s ging maken die heette Fiasco. Men heeft dat verandert in Fiat, sjoemelen kunnen we wel overlaten aan onze Italiaanse vrienden!!

Maar mooie foto,s en een prachtige auto die Skoda, stukken mooier dan de Multiflay.
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-03-07, 14:10   #297
Actief Lid

Skifanaat's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
SpongeBob schreef:
Bericht bekijken
..... Het is alleen zo jammer dat de prijzen van nieuwe Skoda's hier in Nederland zo snel omhoog gaan.
Ik heb zelf net een Octavia RS combi gekocht, kost maar liefst 35000 euro en dat is inderdaad een hoop geld voor een Skoda.
Maar toch is het een bewuste keuze geweest en bij de concurrentie ben je nog steeds heel wat meer euro's kwijt voor een soortgelijke auto. Kijk maar naar Audi of Volkswagen, en eerlijk is eerlijk...de kwaliteit van de huidige Skoda's doet nauwelijks meer voor deze merken onder
Skifanaat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-07, 07:41   #298
Volwaardig Lid

SpongeBob's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Skifanaat schreef:
Ik heb zelf net een Octavia RS combi gekocht ....
Ja hoor, hij moet weer de RS uitvoering hebben...

Schitterende auto trouwens. De folder ligt bij mij op tafel, maar ik mag alleen maar genieten van het plaatje.
SpongeBob is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-07, 14:47   #299
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Prijzen Skoda Roomster Scout bekend

19 maart 2007

Bron: www.autoweek.nl - tekst: Alexander Inia

Skoda heeft de prijzen van de avontuurlijke Roomster Scout vrijgegeven. De auto valt op door diverse off-road elementen aan de carrosserie. De prijzen starten bij 20.625 euro.

5906f43f060d3892c7dfa553d7be567e.jpg 6fa5b3fbf9bdb56123b1ba1d1822ddaf.jpg

Standaard krijgt de auto speciale 16 inch lichtmetalen wielen, dakrails en extra donker getinte achterportierruiten en achterruit mee. Ook is de Roomster door de speciale behandeling in alle richtingen gegroeid: de Scout is 4,22 meter lang, 1,70 meter breed en 1,65 meter hoog.

De basisuitvoering is de 1.4 16v met 90 pk.
Daarna volgt de 1.6 16v met 105 pk (21.725 euro), die ook met zestraps tiptronic-automaat kan worden geleverd.
Dieselen kan met de 70 pk sterke 1.4 TDi (24.375 euro) en de 105 pk sterke 1.9 TDi (25.875 euro).

De Scouts krijgen de uitrusting van de Roomster Style mee.
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-07, 15:46   #300
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Afschuwelijk ding. (mijn mening dan he)
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels