|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nieuw Lid
|
Omdat we vorig jaar een heerlijke vakantie op Euro Air hebben doorgebracht en van plan zijn om dat dit jaar weer te doen, hebben we Lubo maar even gebeld: hij is nog gewoon aanwezig! In 2006 heeft hij ons al wel verteld plannen te hebben om een andere camping (in de omgeving) over te nemen, maar dat zal nog wel een paar jaar duren.
Bovendien vertelde hij, dat over een paar weken de website vernieuwd wordt. We zijn benieuwd! |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nieuw Lid
|
Geen respons op boeking euro air camp
Ik heb een boeking weggedaan voor hoogseizoen 2007,maar ik zit al 3 weken op respons te wachten.
Hebben nog meer mensen hier ervaring mee? Het betreft de euro air camping in Vrchlabi. Groeten Richard. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Forum Freak
|
Misschien is er daar niemand aanwezig?
Ze zijn nu nog gesloten. Maar dit is alleen maar raden van mij hoor, ik weet het niet zeker. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Moderator
|
Nee, Corrie, volgens de website is de camping gewoon open.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nieuw Lid
|
De website is hetzelfde als 4 jaar geleden.
Ik denk niet dat de website nog up to date is.. De eigenaar, Lubós, had vorig jaar plannen om voorzich zelf te beginnen aangezien hij de camping pacht. Karl (ofzo, een kok in het restaurant) wou het misschien overnemen van Lubós. Het zwembad was vorig jaar wel goed (naar mijn mening sowieso beter dan de jaren daarvoor). |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Moderator
|
Mike, een paar berichten hierboven staat daar dit over (en dat is van eind januari):
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nieuw Lid
|
Geen gehoor aan boeking
Ik had de camping benaderd via het mailadres op hun(verouderde)website.
Ook nog een herrinering gestuurd,nog geen reactie. Toen nog maar een mail gestuurd,dat het voor mij niet meer hoefde. Alles uitgeprint voor mijn eigen in te dekken,zodat ik niet tegen een dubbele boeking aanloop. Toen gaan kijken naar een andere camping:het is Kovarna geworden. Veel leuke reacties op het forum gelezen,en jawel,binnen 2 dagen een tegenbericht,dat de boeking vast staat. Zo kan het dus ook. Als we terug komen uit Tsjechië,dan nog lekker 2,5 week ,naar Tholen,naar camping de pluimpot(met mijn nieuwe boot natuurlijk) Groeten Rieskenac |
|
|
|