het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 24-07-06, 12:50   #11
Lid

Nationaliteit:
Wij komen er net vandaan. Ik vond het wel meevallen hoor.
De eigenaar heeft wel een wat aparte manier van aanpak, maar daar is prima mee te leven. Hij bereikt er in ieder geval mee dat het op de camping heel rustig is, geen tokkie familie's geen groepen jongeren met een muurtje bierkratten e.d.
Sanitair e.d. zijn perfect.
Voorzieningen in het meertje zijn wat magertjes.
De omgeving is schitterend. We zijn o.a. een dagje naar Praag geweest, ook TheresienStadt was prima te doen.
Niets gemerkt van videokameras alleen bij de poort.
Kortom een leuke week gehad.
@Theo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-06, 22:24   #12
Nieuw Lid

Gerardus's avatar

Nationaliteit:
Campingfabriek

Wij kregen deze camping als tip. De tipgevers inschattende moest dit wel een perfecte camping zijn. Het is altijd een beetje zoeken, naar de betere adresjes, dus deze tip was welkom. Omdat we altijd meerdere campings aandoen, was het goed in te plannen voor een paar dagen.
Wij kwamen aan om 12.25 uur. Een Nederlands sprekende man kwam gelijk buiten en deed de slagboom open. Gezien de gids vroegen we om een plaats bij het meer. Wij mochten zelf uitzoeken waar we gingen staan, aan het meer was ook nog plek. 12.30 is er pauze, en we moesten direkt op 13.30 terug zijn met ingevuld formulier, want als er controle komt...en het klopt niet.....heeft ie een groot probleem.
Uitgestapt en rondgelopen, smalle paadjes met kleine plaatsjes, dicht op elkaar. Het leek erop of de eigenaar ruitjespaier over het perceel heeft gelegd, en de plaatsen strak uitgemeten en genummerd. Alleen maar Nederlandse kentekens....kwam erg benauwend over. Dacht even...hoe kom ik hier weer weg. Maar besloten toch de plaats aan het meer te nemen. Achteraf 1 van de mooiste plaatsen van de camping. Maar als het zo hudjemudje is, het licht in het campingbar om 21.55 uur uitgaat, je heel snel moet douchen omdat het water electronisch geregeld is, kampeer ik hier niet op mijn gemak.
Gerardus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-03-07, 21:40   #13
VIP Lid

Keesi's avatar

Nationaliteit:
Veranderingen op camping Bucek/camping Frymburk

Bron: KCK maart 2007, ANWB.

Een verwarmd overdekt zwembad met kinderbadje is de nieuwste aanwinst van camping Bucek in Tsjechië. Ook zijn er kamers en appartementen bijgekomen met eigen sanitair en keuken. De Nederlandse familie Wilzing heeft de camping in beheer. In 2007 komen er staanplaatsen met privé-sanitair bij. Een primeur in Tsjechië, volgens de familie. Ook op hun tweede camping, camping Frymburk, komen staanplaatsen met eigen sanitaire unit.
Keesi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-05-07, 10:52   #14
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij willen deze zomer misschien naar Camping Bucek gaan. Zijn er mensen met ervaringen. Wij reserveren nooit. Is er dan nog wel kans op een plekje. Zijn er als er geen plaats is alternatieven in de buurt?
Ik hoop op een hoop info.

Ronkol100

Laatst aangepast door ronkol100; 20-05-07 om 10:58.
ronkol100 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-05-07, 11:12   #15
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Ik heb je vraag aan het bestaande topic toegevoegd, Ron. Heb je gelijk antwoord op (een deel van) je vragen.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-05-07, 11:14   #16
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wat een razendsnelle actie. I'm impressed. Hardstikke bedankt.

Groeten Ron.
ronkol100 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-07-07, 15:15   #17
Nieuw Lid

jojoti's avatar

Nationaliteit:
Camping Bucek niet erg klantvriendelijk!

Hebben zojuist twee weken op Camping Bucek gekampeerd. Reserveren is niet mogelijk, maar er is bijna altijd plaats. De camping is schoon, luxe, en een prima uitvalbasis voor bezoekjes aan o.a Praag (half uurtje met de auto) en Karlovy Vary e.d. De eigenaar en zijn vrouw zijn echter niet echt klantvriendelijk en lijken weinig plezier in hun werk te hebben. Ze hanteren een "ijzeren regime" wat in eerste instantie het veilige gevoel op de camping lijkt te bevorderen, maar het wel een onleefbaar karakter geeft. Zo is er niet het beloofde jeugdhonk. De jeugd ontmoet elkaar 's avonds bij de ingang op een speelterreintje, maar wordt daar door de bewaking met een herdershond, met harde hand verwijderd. De eigenaar geeft duidelijk aan dat jeugd vanaf een jaar of 16 maar ergens anders moet gaan kamperen. Zijn zoon(?) houdt toezicht in het zwembad en ofschoon daar een draaihek staat, waar een volwassen zwembad jaloers op zou zijn, wordt iedere bezoeker door hem gekontroleerd, of hij wel de vereiste Euro in de toegangsautomaat stopt. Dan krijg je standaard van hem te horen dat je wel moet douchen, ook je voeten, en niet in het water mag springen. Vervolgens loopt hij tot vervelens aan toe met een trekker achter je aan om elke voetstap die je achterlaat droog te wissen. De speakers in het zwembad laten je vervolgens regelmatig weten dat je wel eerst moet douchen, ook je voeten! Ook is het hele park te overzien op de met de hand bedienbare camera. Toen wij aankwamen werd ons plekje van achter de balie ingezoomend en geregistreerd. Ze weten 's morgens feilloos wat voor beleg je op je kadetje smeert. Toen wij er na enkele dagen pas achter kwamen dat wij voor ons (tent)plekje ook elektra moesten betalen omdat we dat tenslotte met een kabel van ca. 50 meter verderop konden weghalen, en daaover vragen stelde aan de eigenaar, kregen we een enorme scheldpartij over ons heen omdat hij niet kon voorstellen dat iemand zo weinig hersens had dat hij dat niet begreep. Dat we niet de enige waren vond hij alleen maar nog stommer. De plattegrond, die we bij aankomst kregen geeft niet duidelijk aan wat plaatsen zonder elektra zijn. Pas daarvoor op! De op de site zo mooi aangegeven minigolf in de bosrand ziet er uit alsof er al 20 jaar geen gebruik van is gemaakt en er valt onmogelijk op te golfen. De Jeu de Boule-baan is een paar kruiwagens grint op een stukje gras gegooid, wat inmiddels zo is overwoekerd met onkruid, dat deze zonder plattegrond niet eens te vinden is, laat staan dat je er een bal overheen krijgt. De waterfiets en enkele roeiboten zijn wel gratis te gebruiken maar verkeren in een dusdanige erbarmelijke staat dat je er geen geld voor zou durven vragen. Toen we weer naar huis gingen en (ook voor de elektra) hadden betaald, kon er nog geen glimlach van af. We reden de slagboom door terwijl ons geen blik waardig werd geacht. Conclusie: fijne vakantie gehad, maar slechts door veel van de omgeving te bekijken en zeker niet door de bijdrage van het beheerders-echtpaar.
jojoti is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-07-07, 18:27   #18
Actief Lid

Nationaliteit:
Ik heb een vraag??

Waarom heb je niet na een dag je biezen gepakt ipv ruzie maken met de beheerders en een andere camping gezocht ?
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-07-07, 18:55   #19
Nieuw Lid

jojoti's avatar

Nationaliteit:
Antwoord op "ik heb een vraag"

Wij hebben beslist geen ruzie gemaakt met de beheerder. Juist omdat wij daar nog langer wilden blijven zijn wij niet op zijn scheldpartij ingegaan. Daarbij komt dat wij reeds gewaarschuwd waren voor zijn botte manier van reageren, en dus min of meer voorbereid. Het bleek alleen nog erger dan wij hadden verwacht. En, zoals ik al zei, wij gebruikten de camping enkel als uitvalbasis om de omgeving te verkennen, dus hadden niet veel kontakt met hem. Het is slechts een waarschuwing voor mensen die daar nog gaan kamperen.
jojoti is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-07-07, 19:48   #20
Actief Lid

Nationaliteit:
Dan heb je ook geen reden tot mopperen, jouw toonzetting gaf aan ,dat de camping bazen een voortdurende bron van nergernis waren,als ik me op een camping niet thuis voel verdwijn ik er zo rap mogelijk. Tot Horens
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels