![]() |
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Jemig Rika, wat een TOESTAND Oh, wat vind ik dit rot voor je en wat zal je verdrietig zijn geweest! Maar idd belangrijk is dat er niets gebeurd is met jullie. En fijn dat de kinderen ondanks alles wel genoten hebben. Ik hoop dat je als troost de vla en het suikerbrood allemaal opgegeten heb. En dat je niet gebeld heb, vind ik helemaal niet gek, je had wel wat anders aan je hoofd. Vanuit Javornik hoop ik dat de chinees vanavond lekker smaakt en ik stuur je vanuit hier een knuffel van Ab, Lukas, Mobydicky (Omams) van mij en natuurlijk een extra stevige van Kryštof
![]()
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
@rika hallo
wij hebben denk ik gezien dat je auto is op gehaald. pech voor je. blijkt ook dat er aardige mensen in polen wonen. maar voor de rest was het lekker in rokytnice. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
oh rika. ik weet precies hoe je je hebt gevoeld, wij hadden zo'n zomervakantie (zie ; een beetje rare vakantie van marecha) wij hadden gelukkig ook veel hulp van de anwb en ja je bent op dat moment heel blij met een goede reisverzekering.
wij zijn nu zover dat we er toch wel om kunnen lachen maar toen ... ik hoop dat jullie volgende vakantie gewoon weer goed gaat. wij gaan het 27-04 weer proberen (let wel met de zelfde auto, je hebt lef of niet) ![]()
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
Lieve Rika en familie,
Dit gun ik jullie helemaaaal niet, je komt altijd over als een lief en behulpzaam en Normaal Persoon, en dan krijg je dit soort pech over je heen. Natuurlijk, er zijn veel ergere dingen en jullie zijn zelf ongedeerd, maar je verwacht een lekkere bijtank-vakantie te hebben en het is alleen maar geregel en gedoe. KUT dus!!!! :traan: Ook leuk, van die meewerkende familieleden (er rijden ook bussen). Nou, je weet in elk geval weer aan wie je wel/niet wat hebt... Wat een vreselijk aardige taxichauffeur! En de ANWB heeft zich ook van haar beste kant laten zien (wij zijn er ook al jaren verzekerd maar nooit in hoeven roepen klopafklopaf). Nou, gewoon snel de zooi opruimen en verder kijken, volgend jaar in de herkansing en wie weet komen we elkaar dan wel tegen, ik heb in elk geval alweer geboekt , laat tzt even weten wat voor kleur jas je aan doet!!!Hou je taai en focus je gewoon lekker op de volgende vakantie, of plan een weekendje weg in de meivakantie ofzo, een waddeneiland, lekker dichtbij? groetjes, Maria |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
nou vanmorgen melde ik nog dat de was draaide,inmiddels staan er nog twee koffers met was,en een koffer met skipakken en broeken en jawel je raad het al.........................het stomme ding heeft het begeven,een klap veel geweld en het was gebeurd.
het zit hem zeker in het jaar want eens in de zoveel tijd moet zeker alles tegelijk stuk gaan.:snik: De stinksokken liggen in de badkuip,de hemden en de onderbroeken,en gerben die schat is alles aan het schoonboenen,want er ligt bijna niks meer in de kast.(en nu maar duimen dat de droger blijft draaien) De rest laat ik even liggen tot morgen,dan moet er eerst maar even iemand bij komen kijken ik duik zo mijn bed maar in denk ik dan kan er nog weinig mis gaan. trouwens vanmiddag wel heerlijk bij mijn ouders koffie gedronken,en ma had pannekoeken gebakken,en jawel mijn broertje uit duitsland kwam langs. toch nog iets leuks vandaag weltrusten allemaal |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
't komt meestal in drieën? Hopelijk ben je daar nu al aan en zak je straks niet door je bed... nogmaals: sterkte.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
ik zit dus nog maar op twee,nou laat het dan het bed maar zijn,die is toch ook aan vervanging toe(als ik maar niet dubbelklap ofzo)
dan hebben we het voor de komende jaren ook maar weer gehad. die drie die klopt overgens wel,een paar jaar geleden ging de stofzuiger,tv,en wasmachine in 3 dagen. jullie horen het morgen wel:snik: |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
wij hadden hetzelfde vorig jaar: auto kaduuk, brand in droger (112 gebeld
opeens 8 brandweermannen in vol tenue in je huis ) en wasmachine stuk. om met esthers woorden te spreken:het komt allemaal goed! |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Dat zullen we hopen ![]()
|