|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Camping Konopiste - let op je spullen!
Wij zijn net terug uit Tsjechië .
het weer was dit jaar nu niet om over naar huis teschrijven. maar wat het erg jammer was dat ,op de camping konopiste , de w.c en de doches , niet erg schoon waren ,(gewoon vies !) ook werd er veel !!!! gestolen op de camping ,altijd nacht's tussen 4 en 6 uur in de ochtend.. dus camping konopiste is een camping waar ik niet meer kom !! http://www.cckonopiste.cz/ ze hebben er wel een goed zwembad en het water was goed schoon ,ook hebben ze daar zeer mooie tennisbanen. vorig jaar was ik op camping oase praag http://www.campoase.cz/ dit is een zeer goede camping waar alles zeer schoon is !!! en er niets gestolen werd. dus als je naar Tsjechië op vakantie gaat ?? een tip van molletje ga naar oase praag !! http://www.campoase.cz/ groetjes en een fijne vakantie molletje.................. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Camping Konopiste - let op je spullen!
Hallo,
Wij zijn net terug van een 2 weekse vakantie via vacansoleil op camping Konopiste! Je verhaal klopt helemaal maar wij zijn van 9 tot 22 aug. geweest en in onze laatste week kregen ze er de inspectie op bezoek! Zelfs de beheerder maakte de wc,s schoon en er werden nieuwe doucegordijnen opgehangen, sindsdien is het er erg schoon geweest! Verder liep er inderdaad bewaking rond en is er voor zover ik weet niks gestolen. Wij gaan zeker weer naar Tsjechie terug maar dan ergens anders op een camping waar je een tent of iets dergelijks kan huren en waar voldoende te doen is voor kids rond 15/18 jaar. Iemand suggesties? Groeten Bruintje. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Mag ik jullie er bovendien op wijzen dat op de meeste campings wel wordt gestolen?
Ondanks de 'nachtwaker'? Spullen altijd bij je houden, is ons moraal. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
Ik denk dat er ook overdag ook nogal wat verdwijnt of van eigenaar verandert.
![]()
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat Krulletje: Op de meeste campings wordt wel gestolen.......
Ik kan jou vertellen Krulletje, dat er op camping Valek, bij Lodenice, zelden iets verdwijnt. Wij komen daar al zestien jaar en in al die jaren is er een paar keer wat gestolen. Een keer denken wij dat de nachtwaker er iets mee te maken heeft gehad. De andere dag was hij weggestuurd en hebben we hem nooit meer gezien. Als je in Praag in en uit de Metro stapt is het heel wat gevaarlijker om gerold te worden. Om dan maar te zeggen dat er overal gestolen wordt op d campings gaat dan ook een beetje ver. Ook hier in Holland op de camping gebeuren er wel ooit zaken die niet kunnen. Wij, en met ons heel veel gasten, voelen ons er veilig en hebben er elk jaar een fijne vakantie. Ik hoop dat dit beeld een beetje positiever beeld geeft van Tsjechië. Groetjes en voor volgend jaar: zoek een veilige camping uit! Hugo |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Beste Hugo, ik kom al 15 jaar op allerhande campings in Tsjechie. Er is mij nog nooit iets afgestolen. Ik pas nl. goed op mijn spullen. Op bijna alle campings waar ik ben geweest is diefstal een probleem. Bijna alle, dus sommige niet. Dat geeft mij echter geen verkeerd beeld van Tsjechie, ik ben dol op Tsjechie, en op de campings. Maar als je nonchalant met je spullen omgaat, loop je kans dat je ze kwijtraakt, en in principe is dat risico overal. Al is dat in Praag in de metro hoger dan op een rustige camping. Je kunt er nooit van uitgaan dat elk mens op de camping jouw spullen respecteert, rotte appels zitten overal.
Wij bergen onze spullen goed op en houden waardevolle dingen bij ons, en er is nog nooit iets gebeurd.
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Wij hebben ook twee van zulke dakkoffers, één voor skie's en één vierkante voor bagage. Maar mijn ervaring is dat je ze meer met een normale koffer moet vergelijken dan met een kluis!!.
Één schroevendraaier en hij is open!! Maar vergeleken met een tent (stof en een rits) is het in ieder geval een drempel(tje) meer, zeker als hij buiten, in het zicht staat.
|
|
|
#10 |
|
Forum Freak
|
Ik kampeerde al met mijn ouders en op één fiets na is er bij mij nog nooit wat gestolen!!
Dus maak je niet druk (zeker niet nu al) en ga genieten van het mooie Tsjechië en je gezelschap!!! |
|
|
|