het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 03-03-07, 09:57   #31
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Gelukkig kan jij hem daar alles over vertellen, je bent er tenslotte zelf geweest!!!!!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-03-07, 11:03   #32
Actief Lid

Nationaliteit:
Corrie , is jouw bekend of daar fietsen met aanhang of een tandam te huur zijn?, Dat was mijn vraag over het Lipnomeer.
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-03-07, 12:02   #33
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Ik doelde meer op die schrik voor muggen!
Over aanhangwagens voor fietsen weet ik niets want ik kom nog niet voor mijn verdriet aan het Lipnomeer, maar dat is zeer persoonlijk hoor!!
Ik heb in Tsjechë nog nooit deze fietswagens zien rijden dus ik zou er niet op rekenen dat ze er zijn.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-03-07, 12:21   #34
Actief Lid

Nationaliteit:
Mijn kennis met zijn zoontje van 7 wil daar graag naartoe, ik heb een tandem of een fiets met aanhang daar ook niet zien rijden, zij gaan er met de trein naartoe en hij vindt het lastig om de fiets etc in de trein mee te nemen, hij heeft nu contact met Activatours opgenomen.Ik heb hem wat mail gegevens van campings gegeven rondom het Lipno meer.
Oud 10-05-07, 19:22   #35
Nieuw Lid

Ik ben ook op deze camping geweest. Samen met een een groepje vrienden een busje gehuurt, en op de dolle roes naar tsjechie gereden. We zijn als eerste naar Lipno gereden, en kwamen ook op deze camping terecht. Het was inmiddels al (te) laat, maar we werden zeer vriendelijk te woord gestaan in het Engels, en werden verwezen naar een zeer mooi plekje rechtstreeks aan het water.
Echt uitstekend geregelt, en superpositief dus. Overigen vond ik al het personeel vriendelijk. Het klopt wel dat het een vrij drukke camping is, maar hutjemutje stonden we absoluut niet. We hebben nog meer campings bekeken in de buurt, maar daar moest je allen heen gaan als je zin had om om de blubber rond te hangen. Hoewel dat er volgens sommigen bij hoort, heb ik liever droge voeten .
Voor de jeugd was er voldoende te doen, met plekken waar ze kampvuren enzo mochten maken. Er was een speeltuintje, en natuurlijk een groot strand. Er waren ook vrij veel (Nederlandse) kinderen. Hoewel ook wij jongeren zijn (21 jaar) hebben we ons gewoon netjes gedragen, en we hadden veel contact met onze buren.
Leuk om te doen is idd uitstapjes maken en mountainbiken (kun je in het stadje huren). In het stadje zelf zijn ook nog wat kroegjes. In de nabije omgeving hebben we één (kleine) discotheek gevonden.

Nouja, voor ons was het in ieder geval zeer positief!
Basjuh is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-06-07, 15:51   #36
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Denise, Boya is al een paar maanden niet meer op het forum geweest, dus ik weet niet of je antwoord terug krijgt. Misschien dat je Boya een berichtje via de email kunt sturen. Kijk anders eens in Boya's profiel. Dit doe je door op de naam te klikken.
Pelhøimov is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-12-07, 18:44   #37
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping Frymburk

Kan iemand mij iets vertellen over deze camping? Als ik dit in de zoekmachine gooi krijg ik allerlei hits die verwijzen naar camping Bucek. Ik weet dat de camping Bucek van pa is en de andere (Frymburk) van de zoon maar over camping Frymburk zie ik weinig. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er niets op dit forum staat over deze camping maar ik zou niet weten wat ik dan moet invoeren als zoekopdracht.

Help
ossie43 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-12-07, 19:33   #38
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
ossie43 schreef:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er niets op dit forum staat over deze camping maar ik zou niet weten wat ik dan moet invoeren als zoekopdracht.
Frymburk al geprobeerd?
Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande topic.
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-03-08, 09:14   #39
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij willen dit jaar voor het eerst op vakantie in tsjechië, naar camping Frymbuck. Op het forum las ik echter hele tegenstrijdige berichten. Het zou er duur zijn, hutje aan mutje staan, wel mooi aan het water en schoon sanitair, onvriendelijke ontvangst terwijl iemand weer schrijft dat de nederlandse eigenaar wel vriendelijk is?! Ook het feit dat je niet kan reserveren is voor ons erg nadelig (mijn man heeft reuma en is na de reis moe en willen we niet hoeven leuren met onze spullen of weer moeten vertrekken naar een andere bestemming)
Het feit dat er veel nederlandse kinderen zijn is voor onze kinderen van 8 en 10 wel weer erg leuk.
Wie o wie kan ons advies geven?
Tanneke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-03-08, 16:49   #40
Actief Lid

Nationaliteit:
Camping Frymburk heeft een vriendelijke Nederlandse beheerder,kost pl.m 18 Euro p/n voor 2 personen, reserveren in hoogseizoen is nodig,in 2006 zag de camping er netjes uit, fietsen in de heuvels rondom het Lipno meer moet je gewend zijn
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels