![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Alweer een nieuwsgierige erbij...
Na wat inlogproblemen ben ik dan toch binnengelaten... misschien wel dankzij de Moderator die handmatig de deur alsnog voor me opendeed, maar misschien gaat dat these days allemaal automatisch. Dit berichtje dient dan ook een beetje als test daarvoor.
Nu zie ik de moderator afgebeeld met een Gambrinus-glas, wat mij eraan herinnert dat het glas dat ik in een klein cafeetje in Tsjechie cadeau kreeg een paar dagen terug gebroken is, en eigenlijk ben ik op zoek naar vervanging van dit model: Gambrinus, recht hoog halve-liter-glas, model zonder handgreep, met verdikte voet; schuin op het glas de letters Gambrinus. Misschien kan iemand me tippen hoe ik hieraan kan komen - op enkele verzamelsites kon ik dit model niet vinden. Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Hoi Berney,
Welkom op het forum,en veel plezier hier. Ik hoop wel voor je dat het automatisch inloggen snel lukt, die moderatori hier hebben nl wel iets beters te doen dan voor portier te spelen. Alhoewel ![]()
Laatst aangepast door jolanda berben; 02-03-07 om 16:28. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
wat dan Jolanda en anders als jij toch niets te doen hebt kan je deze taak misschien over nemen van de moderatorie heeft de rest ook nog wat aan je Ja, Berny de sfeer hier op het forum is geweldig wees welkom |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Even op deze webpage doorscrollen naar Gambrinus, dan heb je als troost alvast een heleboel mooie wallpapers (ook met jouw favoriete glas erop).
![]()
|
|
|
#7 |
|
CZ Moderator
|
hahaha bedankt voor de tip
Nu een stapeltje van die wallpapers uitprinten, in elkaar vouwen... en je hebt geen glas meer nodig! En je hebt er nog verschillende motiefjes op ook,zo zouden wij dat in Tsjechië doen ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
|
hallo veel plezier op het forum
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wat een gezelligheid - en een enorme hoeveelheid info - op de site. wel jammer dat ik, ook al ben ik ingelogd, niet in mijn eigen profiel kom, of in de Zandbakpagina, en telkens als ik van pagina wissel opnieuw moet inloggen. Emailcontact met de Moderator gehad, zelfs een privé-berichtje proberen te sturen aan o.a. Punkenstein, aan hen zelfs m'n tel. nr. i.v.m. telehulp verstrekt...pfff. Het zit er misschien gewoon niet in, dat ik tot de Heilige Graal kan doordringen op deze site! En dat terwijl ik zo betrokken ben bij Tsjechie, er vaak ben geweest enz. Dan maar alleen lezen, ook interessant...
![]() |
|
|
|