Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Česká místnost - Práce a život v Nizozemí
kurz holandštiny v Praze

kurz holandštiny v Praze

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 25-02-07, 19:17   #1
Lid

Nationaliteit:
kurz holandštiny v Praze

Ahoj,

Jsem v holandštině úplný začátečník, ale chci se učit - jak už to tak bývá..přítel je Holanďan. Agentura Noisis nabízí za 2880Kc 16 výukových týdnů. Učebna je mezi IPakem a Náměstí Míru. Učitel bude Čech, ale potřebují celkem 4 účastníky kurzu, aby otevřeli. Samozřejmě, jelikož by nás bylo tak málo, je možný se dohodnout na dnu a hodině výuky. Nemáte někdo zájem? Kurz už měl běžet, ale neběží, takže by začal co nejdříve a cena je příjemná, co jsem viděla jinde...Navíc se většinou pro nedostatek zajmů kurzy neotevřou.

Anna
Anna P is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 09:39   #2
VIP Lid

Beruska's avatar

Zkousela ses ptat na Statni Jazykove Skole?
Kurzy jsou skvele, vedene Holandanem. Chodila jsem tam pres 2 roky a nemohla jsem si stezovat!
Oud 26-02-07, 09:54   #3
Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Beruska schreef:
Bericht bekijken
Zkousela ses ptat na Statni Jazykove Skole?
Kurzy jsou skvele, vedene Holandanem. Chodila jsem tam pres 2 roky a nemohla jsem si stezovat!
Ahoj,
o nich vím, ale ty jsou celorocni. Tj. ze zacatecnici se teď neotvírají, zase až v září. Pro tento semestr mají jen navazujcí kurzy.
Oud 26-02-07, 20:01   #4
Nieuw Lid

Kurz

Ahoj, asi bych mel zajem, chtel bych vedet nejake podrobnosti: kolik to dela vyucovacich hodin tydne a co je to za lektora (vzdelani a podobne), respektive podle ktere ucebnice by se melo ucit a jestli je v cene kurzu. Dik

Vadim
wadis is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 22:08   #5
Lid

Nationaliteit:
Ahoj,