![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
inderdaad, een klein beetje naar links-onder van het middelpunt van de foto. Ik neem aan Freddy de foto van google earth heeft gehaald adhv de opgegeven coordinaten of van Kadaster?
P |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
even terug naar het onderwerp: dit weekend is in Vysta viste Holesovice (zeg maar jaarbeursgebouw in Praag) in tentoonstelling van bouwers van woningen en weekendhuizen. Daar zouden ook leveranciers van alternatieve energie voorzieningen aanwezig zijn, ik ga er kijken.
Als ik intessante info heb zal ik daar wat over plaatsen op dit forum. |
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
Legende
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
ik weet eigenlijk niet of ze beter of slechter zijn (de site mapy.cz kende ik ook al). maar interessant is wel dat ze van een andere datum zijn, recenter of niet?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
de foto van amapy is recenter dan van mapy. Dit is voor mij eenvoudig te herkennen op mapy.cz ontbreekt de waterzuiveringsinstallatie die ongeveer drie jaar gelden gebouwd is.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
P. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Ik heb hier in Brno een paar pas (/bijna) afgestudeerd bouwkunde maatjes, zal ze eens vragen of ze er iets meer van weten
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Zonne energie in Tsjechië
Is er iemand op de hoogte of Tsjechië ook zonnepanelen subsidieerd zoals in België? Is de aanschaf in Tsjechië goedkoper ingeval je de zonnepanelen op je vakantiehuisje in Tsjechië wil plaatsen. Graag het reilen en zeilen hiervan. Iemand die meer weet?
Greetzz... Kabouterke |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Voor een indruk wat zonnencollectoren in Nederland kosten:
www.solaronline.nl Er zijn vast nog veel meer adressen, maar hier kan je in ieder geval even naar kijken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
er worden veel zonnepanelen aangeboden in CZ. Op de "houtbouw beurs" die afgelopen week in Praag gehouden is waren veel leveranciers aanwezig met intressante aanbiedingen. ik heb uigebreid met een paar gesproken en van een daarvan zal ik je adres in een pm sturen, de man spreekt engels en ze hebben een goede site.
Er worde al systemen aangeboden vanaf 70.000 czk maar prijs is uiteraard sterk afhankelijk wat je wil! Subsidie wordt er voor zonnepanelen niet gegeven, wel voor electrische panelen echter is mij niet duidelijk of dat ook voor weekendhuisjes geldt (in ieder geval wel voor permanente bewoning) |
|
|
|