![]() |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Een goeie moderator slaapt nooit, Gorrit! *kijkt uitgeslapen*
![]()
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Wij hebben in het huis trollobodouva gezeten, in Rudnik. Gister terug gekomen, maar wat een heerlijke vakantie gehad.
Elke morgen een simpel, maar goed ontbijtje genoten bij rest. Herman. Met een lekker gebakken eitje. Hele aardige bediening, al waren ze ons na 6 dagen aardig zat haha, met 8 drukke kleuters die na een dag skieen nog energie hadden om te keten. Heerlijk skieen in janske lasne! nog wel sneeuw maar het werd wel dunnig op sommige plekken, volgens wat medelanders was het het slechtste seizoen in 10 jaar, qua sneeuw dan! 's Avonds ook weer super gegeten bij rest. Herman (echt een aanrader!) Het huis zelf is ook goed, alleen voor 20 personen mogen er wel wat douches bij. Er zijn er maar 2!! Net wat Esther al zei, als er sneeuw ligt bij het huis is het echt alleen met sneeuwkettingen te bereiken, of voor waaghalzen met winterbanden vol gas!!! Nu al weer op zoek naar de volgende locatie!! groeten.... ![]()
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Een dorp verder....
Ik ben blij dat jullie het zo naar je zin gehad hebben ![]()
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Ik stuur je wel een pm'tje
![]()
|
|
|
|
#16 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Misschien is het mogelijk om een gedeelte naar onder te lopen en de rest met de lift?!?! Groeten Il |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Punk als ik naar deze datum kijk is dat de dag na de grote dag.
er staat kijkt uitgeslapen maar ik lees het anders.
|
|
|
#18 |
|
Moderator
|
Ik zeg niks.
|