|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
CLubs to B
Net terug uit praag en daar een paar betaalbare clubs tegengekomen hieronder vind je de linkjes. http://www.crossclub.cz moet je gezien hebben geweldig, alles is gemaakt van autoonderdelen. op 2 of 3 plekken muziek (techno, hiphop enz) hier gaat de Tsjech ook uit. Pivo = 40 kc http://www.blindeye.cz Pub in de kelder van een oudpand. rustige muziek gewoon leuke kroeg. Eigenaar heeft hiervoor een discotheek gehad. die hij had bij elkaar gebedelt op de charlesbrug. Een echte underground kroeg dus. Pivo = 35 kc |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Uitgaan
wij zouden graag naar het lipno meer willen om daar ergens op een camping te bivakeren
maar alleen als je er een beetje redelijk kunt uitgaan we zijn 18/19 jaar oud dus dat hebben we wel nodig is er een uitgaanleven rond het lipno meer? zijn er veel jongeren? en natuurlijk Praag ,, hoe zit het bruisende uitgaansleven daar? ook houden wij wel van een blowtje, dus kunnen we daar makkelijk aan komen of is het wel veilig om zelf wat mee te nemen? dus we zouden wat willen weten over het drugsbeleid in tsjechie we zijn dus een beetje opzoek naar een rock & roll cultuur in tsjechie ,, iemand suggesties ? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
|
Pas op met drugs
Dit is een onderwerp waar je veel problemen mee kan krijgen .
Drugs is en blijft jongeren aantrekken maar als je de grens overgaat kan dit een groot deel van je toekomst verpesten . Dus gebruik in Nederland en laat die spullen ook daar als je op vakantie gaat wat in Nederland word gedoogt is hier nog STRAFBAAR . Dus pas op en geniet van je jong zijn maar niet in een buitenlandse instelling waar je je niet vrij kunt bewegen . Verder is het hier in Tsjechie wel leuk om te stappen wonen zelf in het Reuzengebergte . Dus disco's bij lipno ken ik niet . |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Je kunt beter niet meenemen (maar dat is logisch). Als je een beetje rond kijkt heb je daar zo wel wat wiet te pakken. Drugs (elke vorm) is daar verboden. Maar de meeste jongeren blowen ook wel eens.
Disco's zitten er wel in Krumlov en Budejovice en vroegah ook in Hotel Hrdonov (grofweg tussen Frymburk en Cerna). In Praag zitten veel leuke tenten, waarvan de Roxy een van de bekenste is. Op www.roxy.cz staat wel een agenda. En volgens mij bestaan er geen domme vragen.
Out of my mind. Back in five minutes. Bericht 25-02-07 om 17:31 aangepast door Kajuna. Reden: ff dubbele woorden weggehaald |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Meenemen moet je ABSOLUUT niet doen. Vrienden van me is het gelukt om daar aan dat spul te geraken, alleen wordt het niet gedoogd, dus ik zou oppassen.
Als je in Praag bent is het wellicht een idee om de Rockclub te bezoeken. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://launch.praguemonitor.com/en/6...nal_news/4988/ Tsjechen spenderen jaarlijks zo'n CKR 6.5 miljard aan drugs. het overgrote deel wordt ge-importeerd. alleen marijuana en pervitine worden de laatste tijd op grote schaal binnen de grenzen gekweekt en geproduceerd. NB : dus je hoeft nix vanaf huis mee te nemen ...
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
Kan iemand mij vertellen hoe deze club is ?
http://www.leclan.cz/ En wie kan mij verder nog links/urls geven van goede clubs en pubs in Praag ? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Jongeren in Praag
Wij zijn met een groep van ongeveer 10 man van 21 jaar van plan om in de zomervakantie een huisje te huren voor een week.
-Is er in de zomer ook iets te beleven voor jongeren in praag, of trekt heel de jeugd naar het buitenland? Met andere woorden, is het een alternatief ten op zichte van een strandvakantie in spanje of griekenland? -Toevallig jongeren ervaring met dergelijke vakantie zoals ons? |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ik ben niet de jongste meer, maar wat ik me weet te herinneren uit Praag was dat er lekker gedanst kon worden, een prima biertje werd getapt en heel aardige terrasjes waren om bij het ontbijt bij te komen van een kater, om daarna op toen nog een veldrij racefiets de laatste alcoholvergiftiging uit je lijf te fietsen. Ook Praag zal met de tijd meegegaan zijn en er zal dus zeker voor jullie wel het één en ander te beleven zijn!
Geniet er in elk geval van! |
|