het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-02-07, 13:15   #141
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
had je niet teveel "gambrinus" gedronken dan ga je "rondjes" zien...haha

maar zonder dollen wij zijn al een keer of vijf met sky geweest en inderdaad wanneer er vertraging is (lees geen plek om te landen) dan blijf je wat langer in de lucht. maar dat zou je met elke andere maatschappij hebben heeft te maken met de drukte op het vliegveld.

ron
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-07, 15:55   #142
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:
Ook wij zijn naar tevredenheid met sky gereisd de afgelopen week.
We waren enthousiast over het personeel.
Op de heenreis een half uurtje vertraging wegens sneeuw eerder op de dag.
Op de terugreis kregen we niet de gereserveerde plaatsen en zaten we niet naast elkaar. Ondanks dat we vroeg hadden ingecheked Maar we keken daar pas naar bij het aan boord gaan. De dame die tussen ons in zou komen te zitten had er geen bezwaar tegen te ruilen. Dus dat hadden we zelf al opgelost.

Eigenlijk dus prettig gereisd , op redelijke tijden , met goede service tegen een prijs all-inn van 116,88 voor twee personen retour.
Voor herhaling vatbaar.
Alleen het reserveren van plaatsen weten we niet of we dat de volgende keer weer zouden doen. Dat scheelt alweer 10 euro.
Hilde

Hilde
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-07, 16:30   #143
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Deze landing was iets anders. Het vliegtuig was op dat moment ongeveer een paar honderd meter boven de grond, toen de motoren weer begonnen te brullen en dus op vol vermogen weer gingen draaien om weer hoogte te krijgen. De gezagvoerder kwam later wel met het verhaal dat hij niet goed op de landingsbaan kwam aanvliegen en vanaf de andere kant moest landen.
Ik heb het geen moment als onveilig gevoeld.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-03-07, 22:25   #144
Nieuw Lid

eric71's avatar

Nationaliteit:
Vroeg boeken kan wel centjes sparen. Heb op 22 februari een retour Brussel/Praag geboekt bij SkyEurope (vertrek 30 maart, terug 6 april) voor 75,68 euro. Vandaag 1 maart nog even gecheckt: zelfde vlucht kost nu 253,68 euro...

En nu maar hopen dat ze ook gaan vliegen (service Brussel/Praag start normaal vanaf 26 maart); heb verleden jaar spotgoedkope tickets gekocht Brussel/Praag bij Smartwings, maar die jongens zijn uiteindelijk nooit naar Brussel komen vliegen (ticketjes wel terugbetaald, maar dat was een magere troost).
eric71 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-03-07, 13:46   #145
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Heey, ik heb ff een vraagje over reizen met skyeurope , tis de eerste keer dat ik hiermee ga (7-11 mei Brussel - Praag)..., überhaupt de eerste keer voor mij met het vliegtuig...
1 je kunt inchecken vanaf 2 uur vantevoren tot 30 min voor de vlucht... is 1 uur en 15 min. vantevoren op tijd of kan ik beter nog eerder komen?
2 Ik zie dat er regels zijn wat betreft het meenemen van 'liquids'. Kun je echt niet gewoon een flesje water in je tas meenemen zonder het helemaal in te pakkken....?
3 Maakt het iets uit of je sky basic verzekering of sky plus verzekering neemt, en is het aan te raden om je te verzekeren?

Alvast bedankt!
eef_2 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-03-07, 14:10   #146
Actief Lid

karl (Theo)'s avatar

Nationaliteit:
Hallo Eef
antwoord op je vragen:

Nee, Je mag absoluut geen flesjes en tubes mee het vliegtuig innemen.
Dat is geen regel van sky-europe maar een algemene veiligheidsmaatregel.

Wanneer je een gewone reisverzekering hebt hoeft je geen van beide sky-europe verzekeringen te nemen, anders is misschien de basisverzekering voldoende

2 uur van tevoren inchecken is meer dan voldoende.

Je hoeft je geen zorgen te maken, SE is een heel betrouwbare maatschappij en de vliegtuigen zijn relatief nieuw
karl (Theo) is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-07, 08:38   #147
Gast

Wie weet of je eenvoudig een ticket voor Sky Europe kan kopen op het vliegveld van Praag zelf?
Op het vliegveld zelf ben ik aardig bekend, ben er al een aantal keren geweest.
Mijn dochter gaat half juli mee en vliegt na ongeveer een weekje terug.
Of betaal ik dan veel te veel?
Campertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-07-07, 13:29   #148
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
In Terminal 2 zit een Sky europe balie. Zeg maar aan de kant van de paspoort controle, daar zou je tickets kunnen kopen. Hoe eerder je koopt hoe goedkoper. Als je op de dag zelf koopt kan het aardig prijzig zijn.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-07-07, 20:39   #149
Actief Lid

karl (Theo)'s avatar

Nationaliteit:
Kijk nog even op hun website. Ik ben geabonneerd op hun nieuwsbrief en volgens mij hebben ze momenteel een aanbieding lopen "de zomermaanden, tickets €39,00
Waar ik ook nog aan dacht: Sky-europe tickets zijn wanneer je op internet boekt altijd duurder naar gelang de dag van vertrek dichterbij is. Volgens dat principe zouden tickets aan de bali op dag van vertrek ook het duurst moeten zijn.............
karl (Theo) is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-07-07, 12:08   #150
Gast

Bedankt voor jullie reacties.
Campertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels