![]() |
|
|
#1 |
|
Super Lid
|
Bij de skiliften (babyweides) vind ik de mannen die daar staan om de schoteltjes aan te geven een drama, zó onklantvriendelijk! Kinderen worden aan hun arm op de juiste plek gerukt en uitgescholden als ze er een keer uitvallen. Om 16:00 uur stoppen de lessen maar gaan óók klokslag 16:00 uur de liften dicht! Kan je dus met je hele bedoening (kinderen op skischoenen, jijzelf met de skies) moeizaam naar boven klimmen. Is het nou zo moeilijk om nog een of twee runs te doen zodat de mensen die boven op de berg een pension hebben nog even daarnaartoe gesleept kunnen worden? Zelfs één man maakte het zo bont door met skistokken bijna op een kind in te gaan hakken omdat die er om 16:00 uur nog in wilde. Sorry, maar die gasten mogen van mij écht een (beter gezegd meerdere) cursussen aangeboden krijgen!!!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Ja, Maria dat kan natuurlijk niet, die mensen zijn dan inderdaad niet geschikt om dat soort werk te doen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Ik ben het ook met Maria eens, maar..... als ik het denken van deze mensen probeer te volgen, met de wetenschap dat ze jarenlang niet mochten "meedenken", dan worden ze betaald tot 16 uur, moeten ze dan iedere dag 10 minuten langer werken omdat die toeristen zo nodig naar boven moeten??
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Ja
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Grappenmaker!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Oh?
Nou ja, de tijden veranderen toch? Wellicht mogen ze nu wel nadenken? En in elk geval op een normale manier met mensen, en dan vooral kinderen, omgaan! Bij mij doen ze echt niet zo hoor, het lijkt wel of ze al hun frustraties uiten tegen die kleintjes. En wij bedanken elke x als we zo'n schoteltje aangereikt krijgen, betalen keurig, dus verwacht dan ook enig respect terug eigenlijk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Ja Maria, dit ben ik allemaal heel erg met je eens!!
Maar wees eens heel erg eerlijk, zou jij iedere dag langer werken? Nou, ik niet! Zeker niet als er niets (geen geld dus) tegen over stond. En de Tsjechen zijn zo ook niet "opgevoed" in het communistische tijdperk en dat is er zeker nog niet uit. Ik vind wel dat ze gewoon vriendelijk mogen zijn, zeker tegen kinderen, kleine moeite zou ik zeggen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
|
nou, ík sta ook niet klokslag 17:00 uur met m'n jas aan hoor. maar goed, ik ben anders grootgebracht. snap ik wel, maar toch...dit was echt van de gekke hoor. kreeg bijna de neiging terug te rammen!
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Ja, dat kan ik me voorstellen, ik zou hetzelfde hebben hoor!! ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
Ik kom anders in Nederland bossen instanties tegen die precies op tijd de boel afsluiten (misschien dat amtenaren en helpdesken erg veel op ex-communisten lijken). In principe zou ik zeggen dat de toeristen die naar boven moeten dan maar 10 minuten eerder vertrekken, maar als de klas afloopt op het moment dat de liften staken is wel heel slechte timing, daar zou ik ook wel behoorlijk moeite mee hebben.
|
|
|
|