![]() |
|
|
#131 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Als het zo uitkomt neem ik contact met je op. Ik had nog nooit van "couchsurfing" gehoord, geweldig initiatief! |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Actief Lid
|
Zie ik het goed of is het niet zo.....zat even te kijken en zat dit ... gaat vooral om die EUR.....of is dat boeking....kan het me iemand uitleggen? Zijn dat bijzondere kortingen voor vroege boeking?
wo, 11. jul. 2007 2611 Amsterdam - Schiphol > Prague 8:40 10:10 EUR 5,00 Hot deal Adult Bedankt Kvetinka Laatst aangepast door Kvetinka; 15-02-07 om 23:03. |
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Weet iemand tot wanneer die actie is? Want ik wil het boeken voor de zomer. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
VIP Lid
|
dan kan je voor de zomer nu het beste boeken,als je weet welke datum wilt gaan.
Wij hadden maar een paar dagen vrij,van 4 augustus tot 12 augustus. heb in die week even gekeken wat het voordeligste was,dat was van woensdag 8 augustus tot maandag 13 augustus,omdat je wel minimaal 5 dagen nodig hebt om wat te bekijken in praag.en ook omdat het een cultuurtripje was voor ons dochter(en ik mijn man en kind natuurlijk ook niet te lang kwijt wil) ze gaan dus 5 dagen. de kosten hiervan heb ik al eerder beschreven,hoe eerder je boekt,hoe lager de prijzen,want ik zag de volgende dag weer en toen waren de prijzen al omhoog gegaan. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
VIP Lid
|
als je een ticket boekt,dan kun je het volgende hokje aan vinken
hier staat dan "Klik in het vakje om gebruik te kunnen maken van de Upper Class Airport Lounges voor uw vlucht" kosten 21 euro wat houd dit precies in,en heb ik er wat aan ???? |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Actief Lid
|
Upgrade Yourself !
In an airport lounge, you can
ron |
|
|
|
|
|
#139 |
|
VIP Lid
|
Afgelopen vrijdag weer een vlucht naar Praag gehad. Vanaf Amsterdam. Weer alles prima, een lekkere Gambrinus tijdens de vlucht. De landing ging iets minder vlekkeloos. Na een ingezette landing werd er toch nog een rondje Praag gemaakt en een 10 minuten later werd er alsnog perfect geland. Een rondje Praag is niet zo erg, maar als je aan het gangpad zit en boven de vleugel, dan zie je helemaal niets.
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |