|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ik stel mijzelf even voor...
Lang lang geleden, toen ik nog een klein Timmetje was en op de basisschool zat, zijn we met de hele klas naar Tsjechië geweest op een schoolreis. Onze school had een of ander akkoord met een school uit een voorstadje van Praag, genaamd Masarykova of Klanovice (weet het niet precies zeker). Het ene jaar ging hun hoogste klas naar Nederland en het andere jaar was het andersom. Hoe dan ook, het was er prachtig! Zo hebben we met het schoolvoetbalteam een wedstrijd gespeeld tegen het schoolteam van die school in het stadion van Slavia Praag.
Ook hebben we een bunker uit de WOII bezocht en hebben we 2 dagen door Praag rondgelopen. Ik weet nog goed dat de pizza die we er kochten erg lekker was. We sliepen gedeeltelijk bij gastgezinnen en gedeeltelijk in een hotel. Helaas helaas heb ik er alleen maar herinneringen aan over gehouden en geen foto's o.i.d. omdat m'n moeder die kapot had laten vallen de avond voordat we weg gingen. Zeer spijtig! :snik:Nu, vele jaren later, ben ik nog steeds verliefd op het wonderschone landschap van Tsjechië en daarom ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik wil nog wel meer van mijn ervaringen vertellen, maar dan wordt dit zo'n ontzettend lang bericht. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
basisschool en schoolreisjes naar Praag??? toe maar!
mazzelaar! in elk geval welkom op het forum!
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Hallo Tim,
Welkom hier op het forum, en vertel gerust zoveel je wil over ons geliefde Tsjechië, de meeste van ons lezen dat graag. En over lezen gesproken er valt hier ook nog heel veel te lezen, dus ik zou zeggen, veel plezier
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
hoi tim
veel plezier gewenst op het forum
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
|
Er is inderdaad een school met deze naam praha-klanovice
|
|
|
#9 |
|
Forum Freak
|
Welkom Tim. Natuurlijk willen we alles weten!! Maakt niet uit hoe lang het wordt.
En ben je van plan om nog eens terug te gaan?
|