![]() |
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Ga vooral niet naar de markt in Cheb als het warm weer is. Er lopen dan geen klanten en als je dan als engste over de markt loopt, roept iedereen naar je of je cigaretten wilt of als je ergens naar kijkt, wordt het direct uit de verpakking gehaald. We vonden dat erg opdringerig en zijn dan ook heel snel weer opgestapt, omdat het niet mogelijk was om langer dan 15 seconden ergens naar te kijken of men stond als een zwerm om je heen om maar te verkopen. Normaal gesproken zijn wij grote fan van vietnamese markten maar dit was niet leuk
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
Daar heb ik echt geen last van hoor! Ik loop er juist graag als het rustig is, dan kun je beter handelen. Och, en dat opdringerige roepen, daar reageer je gewoon niet op. Zijn ze ook gewend hoor. Denk toch niet dat ik reageer op de aanroep "Hee, frau, kom hier!"
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
|
Rommelmarkten en kringloopwinkels
Hoi,
Wij gaan in maart naar Tsjechie. Aangezien ik gek ben op het zoeken daar leuke, mooie, bijzonderen dingen, wil ik daar wat leuke winkeltjes afgaan, denk aan antiqairs en kringloop winkels. Ik wil met name op zoek gaan naar een Cello, kleine meubeltjes en hebbedingetjes. tevens vind ik het zoeken naar een leuke oude auto ook altijd leuk! Tips of leuke verhalen/ adressen zijn welkom Groeten Lennert |
|
|
|
|
|
#36 |
|
VIP Lid
|
Naar welke streek gaan jullie?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
De mooiste snuisterijen vind je door te snuisteren... Ik weet niet wat u zoekt, maar dwaal, dool.
Er wordt gezegd dat wie zoekt vinden zal, ik zeg u: wie niet zoekt vindt meer! De mooiste dingen zijn die waar je plompweg tegen aan loopt, niet in het voorgekauwde, maar ergens op zo'n willekeurige toevalsplek die we dan later vergezocht noemen. Ik denk dat je heel wat moois zult kunnen opsnuisteren! Laatst aangepast door dieter; 18-02-07 om 23:21. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Moderator
|
Voor snuisteren kun je ook binnen gaan bij de volgende uithangborden:
Bazar, Second Hand, Antik, Starožitnictví |
|