![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Nieuw hier...
Hallo allemaal,
Na dit forum al een tijdje in de gaten gehouden te hebben, heb ik toch maar besloten me te registreren. Mijn band met Tsjechië is vrij simpel en vrij ingewikkeld en ongeloofwaardig tegelijk. Afgelopen december (2006) ben ik voor het eerste in Tsjechië geweest (Praag), maar ik kan beter bij het begin beginnen denk ik. Ongeveer een jaar geleden ontmoettte ik via een online game (Guild Wars) een leuke club mensen. Zoals meestal raak je aan de praat en sommigen van de mensen die ook in Nederland woonden zijn eigenlijk een onderdeel geworden van mijn vaste vriendenkring (verjaardagen, uitjes etc, jullie kennen het wel). Eén van de mensen daar was echter een Tsjech en werd één van mijn beste vrienden. Jullie voelen hem al aankomen, die goede vriend bekende afgelopen oktober gevoelens voor mij te hebben (hoe is dat mogelijk als je elkaar nog nooit face to face ontmoet hebt?) en voor ik het wist stond ik in december in Praag om te kijken of mijn verwarde gevoelens er in het echt ook waren. ... Nou die waren er dus! Heb nu dus sinds 4 maanden een hele lieve, Tsjechische vriend en we reizen druk heen en weer om bij elkaar te zijn. Zoals hij heel erg geïnteresseerd is in mijn cultuur, taal en land heb ik dat ook met zijn cultuur, taal en land. Vandaar mijn registratie op dit forum Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar andere dingen schiet vooral jullie vragen op me af. Ben verder heel nieuwsgierig hoe ik het hier ga vinden. Groetjes! Marloes |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Marloes, welkom op dit forum, het is een mooi en lief verhaal!!
Ik hoop dat jullie samen gelukkig worden. Geniet van ons forum. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
marloes veel plezier op het forum en veel geluk met je vriend
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Welkom
marloes, van harte welkom op dit forum en heel veel leesplezier en veel geluk gewenst met je tsjechische vriend
![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Hallo Marloes,
Hartelijk welkom op het forum. Leuk verhaal hoor, zo zie je maar alles kan en zeker wat vriendschap betrefd, en als die dan ook nog uitgroeid tot iets moois. Ik denk dat je je wel zal vermaken hier,en tegen mij moet je dus niet zeggen dat vragen vrij staat want hier komt de eerste al. Staat er al weer 'n trip naar Praag op het programma? groet Jolanda Ps mooie foto trouwens.Ik heb trouwens meteen je profiel maar even bekeken en gezien dat schrijven 'n hobby van je is.Kijk eens bij de topic mooie verhalen onder diverse.
|
|
|
|
#7 | |
|
Legende
|
Citaat:
Hopelijk stond je niet te lang stiekem achter het gordijn te loeren... Welkom op het forum. Als er vragen zijn laat het horen en als je zelf iets weet laat het ons ook maar weten. ![]()
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
hahaha ik heb volgens mij niet achter een gordijn staan te 'loeren', maar ik zeg niks over mogelijk andere verstopplekjes hier
![]() Even zonder gekheid, dank jullie wel voor het warme welkom! Voel me hier gelijk al een beetje thuis. En 'JA' er staat al weer een bezoek gepland. Meerdere zelfs. Van 8 tot en met 11 maart ben ik weer in Praag en dan weer van 17 tot en met 20 mei. In april en dan weer in juli is hij hier in Nederland. Veel reizen dus, maar dat heb ik er graag voor over en dan heb ik die prachtige stad nog eens als bonus. Ben na één bezoek al verliefd geworden op Praag, ik kan niet wachten om er terug te keren en weer op onderzoek uit te gaan. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Forum Freak
|
Hoi Marloes, welkom op het forum.
Inderdaad een tegelijkertijd simpel als ingewikkeld verhaal Citaat:
![]() |