![]() |
|
|
#51 |
|
Super Lid
|
of een Unimoch
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
wij hebben geen
tomtom
,maar ik ben benieuwd wat voor route deze aangeeft.??
van Anjum naar rokytnice nad jizerou mijn pa en ma hebben wel een tomtom ,maar die wonen 50 kilometer verderop(niet handig dus om even heen te rijden,vandaar dat ik dacht misschien weet iemand hier het. en als hij door polen gaat gatt hij dan langs frydland of jelenia gora bedankt |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Volwaardig Lid
|
Vorig jaar was er 1 auto in ons gezelschap die wel in het bezit was van een navigatiesysteem (geen
tomtom
). En die gaf de route via Frydlant. Ellende dus, want daar mag je 's winters niet langs, tenminste niet als je verder binnendoor wilt.
Ik denk dat het ook ligt aan wat je invoert. Als je kiest voor de kortste route, zal hij je langs Frydlant sturen. Maar kies je voor de snelste route, gaat hij (denk ik) via Jelenia Gora. Maar gelukkig heb ik een TomTom in mijn hoofd zitten. Dus dit hoeft bij mij niet. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Volwaardig Lid
|
Dat is zeker een TomTom die aandelen heeft in Shell ofzo. Volgens mij kun je haast niet verder omrijden dan die route. Vooral het eerste stuk Anjum - Emden - Bremen. Kijk maar eens op de kaart.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
VIP Lid
|
![]() Zo gaat het via de Europese routeplanner van opel. Von: anjum Nach: rokytnice ![]() ![]() ![]() ![]() Wegbeschreibung:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zeitdauer: 11 h 9 minEntfernung: 1119.52 Straßentyp: NormalPräferenzen: Kürzeste Zeithttp://www.opel.de/service/opelservi...uteplan/rp.act Laatst aangepast door Kajuna; 15-02-07 om 16:59. Reden: occh...wat vergeten te pasten :$ |
|
|
|