het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 13-02-07, 17:05   #21
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij hebben ook geboekt voor deze zomervakantie. Het lijkt ons een leuke camping in een mooie omgeving.

Het is voor ons ook de eerste keer dat we naar Tsjechië gaan. Meestal gingen we naar spanje/frankrijk, maar de kosten voor het uit eten gaan lopen daar aardig op de laatste jaren. Wat kan ik hier verwachten, want wij houden er van om regelmatig wat te gaan eten. Mijn vrouw heeft ook vakantie op die manier.

Groetjes Alex de Bruin
debruin5 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-02-07, 17:26   #22
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
debruin5 schreef:
Meestal gingen we naar spanje/frankrijk, maar de kosten voor het uit eten gaan lopen daar aardig op de laatste jaren. Wat kan ik hier verwachten, want wij houden er van om regelmatig wat te gaan eten. Mijn vrouw heeft ook vakantie op die manier.
Nou, Alex, dan kunnen jullie je hart ophalen! Als er iets goedkoop is in Tsjechië, dan is het wel eten en drinken.
Hou rekening met 10 a 15 Euro per persoon (inclusief drankjes). Bij die 15 Euro eet je eigenlijk al duur en met een beetje zoeken duik je zelfs ruim onder de 10 Euro.
Veel (eet)plezier!
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-03-07, 12:46   #23
Nieuw Lid

rode veer's avatar

Nationaliteit:
Hallo,

Dit jaar gaan wij voor het eerst naar tsjechie. Wij hebben een plaatsje geboekt op camping 2000. We gaan in week 31. We gaan maar een weekje, want mijn man is bang voor slecht weer. We hebben het nl. niet erg getroffen de laatste jaren.

Ben erg blij met de positieve berichten. Wel jammer dat ik van zo'n beetje iedereen hier lees dat ze tieners hebben maar ja, er zullen vast ook wel kleinere kinderen zijn. Wij hebben 2 kinderen, ze zijn dan 6 en 4 jaar. Ik weet zeker dat we een leuke tijd zullen hebben, want het gezellig maken dat doe je toch zelf.
En wie weet... als het erg goed bevalt, plakken we er misschien nog wel een weekje bij aan.
rode veer is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-05-07, 18:06   #24
Nieuw Lid

naat en maus's avatar

Nationaliteit:
Camping 2000 klinkt als een leuke camping. Ik heb de mensen aan de telefoon gehad en ze praatte met me alsof ze me al jaren kende, erg gezellig. En ik geloof ook dat ze er alles aan zullen doen om het ons naar de zin te maken, als ik alle verhalen hoor die ik hier lees (zelfs van de eigen familie van de campingeigenaar) Ook weer eens anders om naar een camping te gaan met zo veel Hollanders...

Ik heb er zin in en kan niet wachten...enne reken er maar op dat er in zo'n vakantie wel wat onzinverhaaljes/pietpraat voorbij komt.

tot kijk! Nathalie
naat en maus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-05-07, 17:51   #25
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Sinds deze week blijkt dat mijn oudste zoon (18) samen met zijn vriendin (ook 18) toch samen met ons op vakantie gaan.
Zet een aantal van die leeftijdsgenoten met hun tentje bij elkaar ergens in een hoek van de camping en je hebt er geen omkijken meer naar

grt

feertje
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-07-07, 15:13   #26
Nieuw Lid

Breezz's avatar

Nationaliteit:
Hallo allemaal

Helaas zit er dit jaar voor ons geen vakantie in
Maar ik ben jaloers op de mensen die wel gaan dit jaar .
Camping 2000 is al 6 jaar onze vaste camping en ik en de kids willen niet anders meer.
De sfeer en de mensen het gaat zo gemoedelijk op deze camping.
Het zwembad en de omgeving vervelen ons nog steeds niet.
Het is echt een camping voor jong en oud.
Ik zou zo met de twijfelaars willen ruilen hoor.

Groetjes en een fijne vakantie Corrie
Breezz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-07-07, 15:48   #27
Nieuw Lid

hansbrinkel's avatar

Nationaliteit:
Beste Corrie,
Aangezien jij die omgeving zo onderhand vast goed kent, voor jou de volgende vragen.
Ergens las ik iets over kanovaren mogelijkheden, kan het enkel niet meer vinden.
Kun je in de directe omgeving van camping 2000 goed kanovaren of niet? (het scheelt namelijk nogal of ik wel of niet een polyester kano meeneem als bagage)

Verder, kun je er in de omgeving goed vissen op Karper?...bv op die 3 meertjes ten westen van januv dul?
Zijn dit recreatiemeertjes?, vanuit de lucht gezien (google) lijkt het erop dat er iets van een strandje aanwezig is

Hoor graag van je
mvg
Hans Brinkel
hansbrinkel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-07-07, 16:14   #28
Nieuw Lid

Breezz's avatar

Nationaliteit:
Hoi Hans

Kanovaren weet ik niet, die drie meren waar onder het hammer meer zijn recreatie meren daar kan je zwemmen en waterskieen.
Hoe het zit met vissen is wel mogelijk maar ook weet ik niet waar en of het met vergunning moet zou goed kunnen, kijk voor meer info even op de site www.camping2000.com of probeer de info telefonisch te verkrijgen Fam. in nederland wil je graag helpen.
Breezz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-07-07, 09:39   #29
Nieuw Lid

Wim S's avatar

Nationaliteit:
Hans,
Wij zijn gisteren teruggekomen van Camping 2000.
Kanovaren kun je doen bij het plaatsje Harrachov. Dat is een wintersportplaatsje waar van alles te doen is. Echt leuk.
gr.
Wim
Wim S is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-07-07, 09:43   #30
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
hansbrinkel schreef:
Bericht bekijken
...het scheelt namelijk nogal of ik wel of niet een polyester kano meeneem als bagage ...
Hans, een kano kan je ongetwijfeld wel ergens huren en 't scheelt je een hoop extra bagage
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels