het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-02-07, 14:25   #1
Volwaardig Lid

jael's avatar

Nationaliteit:
Vertaling gevraagd: gaat over internet

Vazeny zakazniku, Od paterniho operatora spojeni do internetu nam bylo nahlaseno odstaveni sluzby na den 05.02.2007 od 12 - 15 hodin. Na strankach www.netair.cz 02.02.2007 tato informace byla uvedena v sekci "Bleskovky" na uvodni strance. Nasi velkou chybou bylo ze jsme Vam nerozeslali mail s upozornenim na planovane odstaveni sluzby a za to se opravdu velmi omlouvame. Jak bylo zrejme, upgrade technologii neprobihal podle casoveho planu a spojeni bylo obnoveno az po 17 hodine. Jelikoz jsme nebyly spokojeni po technicke strance operator musel opakovat opravny postup a doslo nevyhnutelne k dalsimu odstaveni a to nasledujici den od 10-13 hodin. K oprave melo dojit v nocnich hodinach, kdy melo dojit k minimalnim problemum, a ne behem dopoledne, kdy je spojeni pouzivano predevsim k praci. Stiznost jsme samozrejme okamzite podali, zatim cekame na vyjadreni. Tento velky incident nam budou kompenzovat docasnym navysenim rychlosti o 5% a to od 18-28.02.2007, tak ze se v uvedenem obdobi docasne navisi rychlost i na spojich k Vam. Z nasi strany dostavate jako kompenzaci na mesic unor dvojnasobne mnozstvi stazenich ci odeslanich dat dle tarifu nastaveneho na Vasi pripojce, viz. http://www.netair.cz/netair/index/in...mesicni-tarify. Zaverem se tesime na zrichleni pripravovane do stavajiciho pololeti a prejeme hodne uspechu a kvalitni spoje. S pozdravem Kolektiv NetAir
jael is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-02-07, 16:57   #2
Moderator

pepo's avatar

Nationaliteit:
En beetje ingekorte vertaling:

Gepland software upgrade bij de provider (5 feb 12-15 uur) was uit de hand gelopen en was pas om 17 uur klaar. Daarna nog een keer stagnatie de volgende dag tussen 10 en 13 uur. Fout bij ons, dat wij dit van te voren niet hebben aangekondigd, hiervoor excuses. Als compensatie voor het ongemak:
- tussen 18 en 28 feb 5 procent verbindingssnelheidsverhoging
- maand februari 2 x toegestane hoeveelheid data transfer in beide richtingen.

Voldoende?
pepo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-02-07, 21:26   #3
Volwaardig Lid

jael's avatar

Nationaliteit:
bedankthoor dacht even dat het meer ging kosten ofzo
jael is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-02-07, 14:12   #4
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Wie wil en kan dit voor mij vertalen, ik wil mijn buurman even berichten en bedanken voor hetgene wat hij voor mij heeft gedaan en doet in Trebihost.

Beste Zdenek en Jasmine, hierbij wil ik jullie bedanken voor alle zorgen en moeite die jullie voor me doen. Ik ben nu drie keer in Nederland geopereerd, oa aan een infectie. Ik hoop in juni weer naar Trebihost te komen als alles goed gaat. Hoe is het met de bovenverdieping is deze al af en is het met de auto ok? Als er geld nodig is dan hoor ik het wel. Doe alle overige buren en bekende de groeten en nogmaals dank voor jullie zorgen, ik hoop zo snel mogelijk te komen, vriendelijke groeten Arie.
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-02-07, 15:25   #5
Moderator

pepo's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Macek schreef:
Bericht bekijken

Beste Zdenek en Jasmine, hierbij wil ik jullie bedanken voor alle zorgen en moeite die jullie voor me doen. Ik ben nu drie keer in Nederland geopereerd, oa aan een infectie. Ik hoop in juni weer naar Trebihost te komen als alles goed gaat. Hoe is het met de bovenverdieping is deze al af en is het met de auto ok? Als er geld nodig is dan hoor ik het wel. Doe alle overige buren en bekende de groeten en nogmaals dank voor jullie zorgen, ik hoop zo snel mogelijk te komen, vriendelijke groeten Arie.
Milí Zděnku a Jasmíno,

tímto bych vám chtěl poděkovat za vaši starostlivost a úsilí.
V Holandsku jsem byl již třikrát operován, mimo jiné zásluhou infekce.
Doufám, že v červnu přijedu do Třebihoště, pokud se vše bude dobře vyvíjet.
Jak to vypadá s patrem, je hotové? S autem je vše v pořádku?
Jestli jsou zapotřebí peníze, dejte mi vědět.
Pozdravujte ostatní sousedy a známé a ještě jednou díky za vaši starostlivost, doufám, že se mi podaří brzy přijet,

přátelsky zdravím,

Arie
pepo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-02-07, 10:04   #6
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Pepo, je bent een een wereldgozer, bedankt!
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels