![]() |
|
|
#1 |
|
Gast
|
Cerny Dul
Hallo Tsjechië gangers
,Wij gaan volgende week voor het eerst naar cerny dul, wie heeft er goede of slechte :traan: ervaringen met de diverse eetgelegen hier in de buurt en wie weet of er nog andere leuke dingen, behalve skieën. te zien of te doen zijn, in de omgeving van Cerny dul .groeten Peter Bos |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Cerny Dul is hartstikke leuk!! heel veel ontwikkelingen de laatste paar jaren, oa de liften! leuk skigebied, leuk dorpje! Eten als de beste bij hotel Posta, op het pleintje middenin het dorp.
Sleeen in Janske Lazne, een 3km route uitgezet door het bos is superleuk! Shoppen in vrchlabi, bowlen bij de IT in Vrchlabi (wij hadden pas de laatste dagen sneeuw...:traan: ). Kortom, have fun!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Nieuw (sinds vorig jaar) pension Tibor nog beter eten dan bij Hotel Posta.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
wij gaan zaterdag naar cerny dul!!!
voor het eerst naar tsjechie. ik hoop toch echt dat t nog ff flink gaat sneeuwen daar. op de webcam van cerny dul zie ik dat er wel sneeuw ligt maar dat de vooruitzichten niet echt gunstig zijn. kan iemand me trouwens adviseren waar je daar t beste kan eten met 2 kids (en goedkoop natuurlijk) en waar je het beste je skies e.d kan huren??? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
In Cerny Dul heb je Hotel Posta, een groot wit hotel op de hoek van het plein met een zeer goed restaurant.
Hier moet je wel reserveren want het kan er erg druk zijn, wij reserveerden bij aankomst al voor de hele week want een beter restaurant was er toch niet. Is al wel weer 2 jaar geleden maar ik neem aan dat de kwaliteit nog hetzelfde is. Probeer vooral de knoflook soep!! Eric |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gast
|
Ingrit,
Wij hebben zelf skies en alle spullen. Bij Happy Hill zou je les kunnen nemen en spullen kunnen huren, dat is informatie van onze reis organisatie Ik hoop dat je goed weer hebt die week, want dan hebben wij het ook. groeten Peter Bos |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gast
|
Kun je in Cerny dul makkelijk pinnen, is er bv een bank waar je met een mastercard geld op kan nemen????
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Om te pinnen moesten wij naar Vrchlabi.
2 jaar geleden was het niet mogelijk in Cerny dul. Althans volgens de super vriendelijke mensen bij de receptie van vakantie park Happy Hill !! |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Lid
|
Citaat:
Vanaf dit jaar kun je pinnen in Cerny Dul! op het pleintje, tegenover hotel Posta, links aan de weg naar beneden, in een hotel staat een bordje dat daar een pinautomaat is. Niet uitgeprobeerd!! wij gaan zelf altijd naar Vrchlabi. |
|
|
|
|