![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Weer een nieuwe bezoeker
Hallo,
Ik ben nieuw. Ik ga er even vanuit dat ik een blijvertje ben, maar dat moet nog blijken. Ik heb net als anderen zeer veel vragen en nog geen antwoorden aangezien ik pas 1 keer in Tsjechie geweest ben. Ik vond het een fantastisch land. Alle vooroordelen over boord gegooid. Aardige mensen, mijn auto is niet gestolen en ik heb een heerlijke tijd gehad. Ik ben van West naar Oost gegaan en man dat duurde tergend land. Ik ben in straszne geweest en in Vrchlabi, maar ook helemaal in het oosten bij Celadna. Ik dacht, dat is maar 350 km maar het duurde wel 8 uur. Ik ben van plan dit jaar nog twee of drie keer te gaan Tsjechie. Maar goed ik heb er erg genoten. Ik heb ook gedeeltelijk beroepsmatig interesse in Tsjechie, aangezien ik golfreizen organiseer en Tsjechie dus nog een onontdekt land is althans, zo lijkt het een beetje. Ik lees jullie wel weer. Groeten, Mark |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Welkom Mark,
Leuk dat je ook op het forum bent gekomen! Veel plezier hier en je wordt vast een blijvertje ![]() Lukas Sorry dat ik vraag hoor, maar je rekende er toch niet op dat je auto gestolen zou worden? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Ahoy
Hoi Lukasz,
Nee ik rekende er inderdaad niet op. Maar je weet het niet natuurlijk. Ik had een bijna nieuwe auto, maar ik wilde juist zonder vooroordelen er naartoe. Mensen praten veel en diegenen die er nooit geweest zijn weten het, het best .Groeten, Mark |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Hallo Mark en heel erg welkom op het forum.
Uiteindelijk zijn we allemaal blijvertjes(wat jij Lukas). Volgens mij heb jij in een keer Tsjechië al meer gezien dan wij in 5 jaar Tsjechië. Doe het de volgende keer maar met minder kilometers, want in Tsjechië is op elke kilometer wel iets moois te zien. Ben benieuwd wat je plannen zijn voor dit jaar,maar dat zullen we tegen die tijd vast nog wel horen groet jolanda.
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Nou Mark, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat als je eenmaal getroffen bent door het forumvirus, dat het onmogelijk is er van te genezen.
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Hallo Mark,
Welkom op dit forum. Je zult er alle informatie kunnen vinden die je zoekt. En wat betreft golfen, dat gaat prima in Tsjechië. Er zijn erg leuke banen, en er komen er steeds meer bij. Ik heb al eens een leuk rondje gelopen.
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hoi,
Ik begreep inderdaad in Celadna (een half uur van Ostrava), dat zelfs de meeste Tjsechen nogppoit die oversteek hadden gemaakt. Ik voelde me net Columbus. Ik heb denk ik wel 150 dorpen doorkruist op mijn barre tocht. Over het algemeen viel de kwaliteit van de wegen mij het meeste op. Er waren wat binnenweggetjes die niet goed waren, vooral dat stuk door Polen vanaf Goerlitz was dramatisch, maar de rest was eigenlijk erg goed. Het oosten van Tsjechie is ook heel erg mooi en daar wilde ik eigenlijk naar toe voor OG, om eens te kijken naar grond e.d., maar dat is voorlopig nog een No Go area geworden, met name omdat het te ver is, je kunt meen ik wel Polen doorkruisen en dan het laatste stuk naar beneden, maar het Noordwesten (reuzegebergte is veel dichterbij). Ik houd mij aanbevolen voor tips en tricks. Groeten, Mark |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Welkom Golfbal, Ik ben ook pas 1 keer in Tsjechië geweest. En er gaan zeker meerdere keren volgen. Zeker weten dat je een blijvertje bent, kan gewoon niet anders hier.
Heel veel plezier!!
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
Via welke weg ben je dan gereden? Wij rijden vele keren per jaar via Görlitz, Jelenia Gora naar Harrachov en kunnen niet anders zeggen dat die weg prima is. (op een paar kleien stukjes na). Wij vinden het de prettigste en vlotste weg naar onze bestemming.
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
volgens mij staat er nog een golfbaan te koop in het westen vanTsjechie......... interesse?
|