|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Legende
|
EuReality in Nachod - ervaringen?
wij waren enkele weken geleden op vakantie en huizen-kopen-orientatie-reis en kwamen min of meer per ongeluk terecht bij EuReality in Nachod. men kwam kundig, vriendelijk en betrouwbaar over. is er iemand die kan wil/kan beamen of tegenspreken ?
www.eureality.nl |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Re: EuReality in Nachod - iemand ervaring mee ?
Tegenspreken kan ik dit niet. Ik ken EuReality niet, maar als je iets wilt kopen en iemand verdient aan je dan zal men ongetwijfeld aardig en vriendelijk zijn.
Je moet altijd afwachten of alles gaat zoals je had verwacht. Als je gevoel zegt dat het goed zit, dan moet je het maar vertrouwen. Wij hebben ons huis gekocht via onze zaakwaarnemer bij een makelaar in Splindruv Mlyn. Ons is dat goed bevallen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief lid
|
Ik ken EU Reality, omdat ik daar één keer ben geweest. Het is verder niets geworden, maar na mijn mening zijn deze mensen erg kundig. Of ze betrouwbaar weet je pas als je echt iets gekocht hebt (en dan nog niet altijd) Maar in mijn geval waren ze alle afspraken stipt op tijd en hebben ze alles wat ze beloofd hebben ook waargemaakt. Dat zegt al wel wat, lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Ik heb wel ervaring met eureality, en wij hebben ons pension via hun gekocht en we zijn keurig geholpen met van alles. Ik ben dan ook heel positief over hun. Ze konden ook alles netjes vertalen zodat we alle contracten enzo in het Tsjechisch en Nederlands hadden. Ik hoop dat er meer ervaringsdeskundigen zijn die dit kunnen beamen of andere ervaringen hebben en dit hier melden.
Groetjes Albert |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Carmarnkp,
Wij zijn pas in Tsjechie geweest (12 aug. net terug) en zijn ook bij eureality beland.Ze hebben voor ons 20 km. gereden om en huis te bezichtigen terwijl ik al had benoemd dat we alleen nieuwschierig waren naar het huis en het wrs. niet kochten. Ze waren heel vriendelijk en ook serieus.Het fijne was ook dat er 1 medewerkster was die Nederlands sprak.Ik zou er wel mee in zee durven. Groetjes Fenny ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
en wij hebben dan ook meerdere bezichtigen met hun gedaan en sinds vorige week maandag via hen : de sro, de notaris, bankrekening en koop geregeld. wij hebben geen enkele maal het idee gehad dat het niet goed zou zitten.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Ik BEN MEERDERE KEREN OP STAP GEWEEST MET ZE IN MIJN GEVAL MET JANA EN PAVLINA ALLEBIJ TOP
JE WORDT KEURIG BEHANDELD EN ZE WETEN WAAR ZE OVER PRATEN DAARBIJ PROBEREN ZE JE NIETS AAN TE PRATEN EN JE KRIJGT OVERAL ADVIES OVER WAT JE MAAR VRAAGT PLUS DAT ZE VRIENDELIJK ZIJN EN BLIJVEN OOK AL ZIJN ZE DE HELE DAG OPSTAP MET JE GEWEEST EN JE TOCH NIET TOT EEN KOOP KOMT MAAR GA EENS NAAR DE BEURSEN TOE DAAR STAAN ZE OOK ALTIJD DAN KRIJG JE AL EEN INDRUK HOE ZIJ WERKEN VAN DEGENEN DIE DAAR STAAN KOMEN ZE HEEL BETROUWBAAR OVER EN LATEN JE NIET NAAR TSJECHIE KOMEN EN DAT HET DAN WEER IETS ANDERS IS( DAN ZE VOOR HADDEN GESPIEGELD (b.v. een bouwval of een huis wat bewoond wordt door tsjechen die je er nooit uit krijgt ) MIJN ADVIES ALS JE EEN NEDERLANDS SPREKENDE MAKELAAR WILT HEBBEN IS LET OP REALITY IN NACHOD OK VAN DE REST HEB IK MIJN BUIK VOL . |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
Ik zelf heb al verschillende ontroerende goederen in cz gekocht etc. Ik ken de firma EUreality ook(Pavel,de eigenaar, en Pavlina). Hele leuke mensen niets op aan te merken,echt niet.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Ben informatief bij deze makelaar geweest en is mij zeer goed bevallen. Kennissen van mij hebben een recreatieobject via hun aangekocht en zijn na drie jaar nog steeds tevreden over deze makelaar. Ze bestaan dus toch die goeie. Voor de duidelijkheid ik heb zelf niet via hun gekocht maar via de EKRK club en dat is ook tot op heden perfekt bevallen.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ben vorige week bij Eureality in Nachod geweest. Goed geholpen. Wachten nu of we de aanschaf gaan doen. Ze zijn volgens mij wel heel druk en krijgen veel vragen (en hebben nu ook de beurs nog). Ze hebben mij geadviseerd om eventueel via een VVE aan te kopen (doen we overigens niet)
|
|
|
|