het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 01-02-07, 10:17   #11
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Even terug onder de aandacht brengen voor de vele nieuwe forumleden. Op deze site staan een aantal kindertekeningen met hun "kijk" op Tsjechië. Tevens wat randinfo over stad of streek. Lees het topic door en klik de link archiv radio.cz aan.
Oud 01-02-07, 11:10   #12
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Bedankt Freddy dat je dit weer opnieuw onder de aandacht bracht zeer zeker de moeite waard.Ik zal er eens een keer echt goed voor gaan zitten om het allemaal een beetje aandachtiger te bekijken.
Oud 01-02-07, 11:13   #13
Forum Freak

Hele mooie tekeningen, ik wou dat ik dat zo mooi kon Ik heb al jarenlang tekenen, maar het talent ontbreekt
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-07, 15:35   #14
Actief Lid

apolonia's avatar

Nationaliteit:
Fantastisch vooral de eerste tekening van grauwe flats en apart ingeschilder een kleurijk landschap waar dat kind van moet dromen ( denk ik tenminste)
apolonia is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-02-07, 09:35   #15
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Heel erg mooi Freddy! Mijn dochter gaat voor mij Praag schilderen op een doek. Ze kan gigantisch tekenen en schilderen(vind ik). Ze maakt over het algemeel mensen en dieren, maar voor mij maakt ze nu een uitzondering. Ze is wel wat ouder, dus ik denk dat het onbevangene wat deze jongere kinderen laten zien eraf is. Ben dus benieuwd.
Oud 05-02-07, 12:21   #16
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ik heb inmiddels wat tijd genomen om al de tekeningen eens te bekijken,echt heel erg leuk.
Oud 14-02-07, 20:28   #17
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Inderdaad geweldig mooi. Zal er zeker terug naar kijken en steeds iets ervan bekijken en lezen. In Tsjechie gaan ze inderdaad anders om met tekenen etc. dan in nederland op de lagere school. Wij zijn hier nu 5 maanden , we spreken nog weinig tsjechisch, maar een werkelijk prachtige werkstukjes hebben de kinderen ( 6 en 10 ) op school gemaakt. Ze zitten wel op de internationale school, maar hebben les van een geweldige tsjechische juf, en ik wil er nog even bijschrijven dat ze werkelijk verschrikkelijk haar best doet ( of eigenlijk is dat voor haar als vanzelf) om de kinderen het ook met plezier te laten doen ; ze maken ook kleibeeldhouwwerkjes enz.
jecm is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels