![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Lipno n Vltavou (Lipno meer)
Hallo iedereen,
Deze zomer gaan wij voor 10 dagen naar Lipno Nad Vltavou (appartementen Lake Lipno Resort) Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er restaurantjes in de buurt die aan te raden zijn? We houden wel van een lekker glaasje wijn En wat moeten we zeker gaan zien in de omgeving? Zijn er leuke wandelingen te doen? Laat jullie ervaringen maar komen Alvast bedankt Patrick & Ria |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Over Lake Lipno Resort:
http://www.tsjechie.net/board/f51/li...ort-10813.html Om ervaringen in Lipno e.o. te lezen, moet je gewoon even de zoekfunctie gebruiken. Daar is al zó ontzettend veel geschreven! Om te beginnen heb ik je vraag alvast samengevoegd met een aantal eerdere vragen over Lipno. Succes! ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Super Lid
|
ga naar cesky krumlov en cesky budejovice, in laatste veel winkels, de eeerste is erg toeristisch en vind je ook wel winkels. verder kan je naar zlata koruna, naar de berg klet, naar de ruine bij zlate koruna. en verder is er nog veel meer te doen. roddelbaan,zwembad
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Als je even kijkt in de reacties in de volgende thread: http://www.tsjechie.net/board/f27/st...end-13866.html Daar staat heel veel informatie over dat gebied. Ik ga namelijk zelf ook naar Marina Lipno van Landal en check daar toevallig ook 4 augustus in. Alleen ga ik ervoor eerst nog 4 dagen Praag en 1 dag stukje boven Praag vertoeven. Ik hoop dat je wel snel kunt lezen want als je alle informatie wilt lezen die er op dit forum (incl. de link") te vinden is, ben je nog wel een tijd zoet ![]() Succes! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Beste Andre,
Dont worry, Barretje zit onderin het zwembad. In Frymburk zit ook iets leuks op de markt. Echt uitgaansleven is er niet ,maar bier drinken kan overal en Landal heeft ook een mooi terras aan het water. Het restaurant daar is sinds kort keigoed,vooral de gambas. Fijne vakantie ! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
|
en anders koop je je eigen biertjes en drink je het op bij je appartement
![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nieuw Lid
|
dan kom ik je wel tegen ik ga ook 4 augustus
ik ga vrijdag,s s,nachts om 3 uur rijden lekker rustig dan op de weg dan ben ik er wel om 1 uur in de middag m,n colega heeft er 10 uur over gedaan incl paar keer stoppen en eten ik rij via arnhem oberhausen kassel dat is hiet anderhalf uur vandaan de grens |
|
|
|