|
|
#101 | |
|
Lid
|
Citaat:
dus dat is mijn ervaring! Misschien kun je alsnog onder dit pakket uit mocht je willen veranderen... gr. Peter |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Lid
|
Citaat:
Wij hadden vorig jaar ook spullen en lessen van jpk,was wel goed maar niet super.Onze kinderen moesten snowboardles in een beginnersgroepje nemen{maar waren al gevorderd]Onze lessen waren wel goed.Onze spullen waren wel goed,alleen de snowboard van onze dochter was niet veel maar ja.Wij moesten wel onze spullen in klinovec ophalen,waar het heel druk was en we onze auto nergens kwijt konden,en daarna moesten we onze lessen in bozi dar regelen waar het ook heel erg druk was,al met al maar net op tijd,dus zorg dat je op tijd bent heel veel plezier gr Helmi |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Lid
|
mijn advies om bij Rolf te huren--> snowboard en schoenen prima! en 2 jaar geleden goeie skiles gehad! Voor verhuur ski's kun je ook onder hotel Praha terecht, tegenover Rolf! prima ski's, schoenen en stokken! Allemaal vorig jaar nieuw aangeschaft, en deze is goedkoper als Rolf. Vorig jaar was het nog geen 9 euro pp pd om alles voor ski's te huren! Snowboard bij Rolf was 15e per dag.
gr. Peter |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Lid
|
ha Peter
Hebben ze onder hotel Praha geen snowboards????? gr Helmi |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Lid
|
okee, dank je
gr Helmi |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Lid
|
Wat denken jullie van de sneeuw in en rond Bozi Dar???? Komt er nog bij of is het over 2 weken gedaan met de pret.
De verschillende weersites zijn heel tegenstrijdig. Is er toevallig iemand die ons wat kan vertellen wat de sneeuw kansen zijn??? Gr Jeannette |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Lid
|
Hoi Jeanette
Ik vrees het ergste,hij geeft voor 13,14 en 15 februarie regen en 6 graden aan.Maar als de sneeuw helemaal weg is kom je toch gezellig bij hotel Praha zwemmen. [ook leuk] Maar we hopen op een sneeuwwonder gr Helmi |
|
|
|
|
|
#110 |
|
VIP Lid
|
13,14 en 15 febr?
Dat is pas over twee weken, de voorspellingen kunnen nog wel duizend keer veranderen. ![]() |
|
|
|